۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۳۰۴۶۲۵
سردار نقدی در اصفهان:

فمینیسم یکی از دروازه‌های نفوذ استکبار در کشور است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تلاش دشمنان برای مشغول سازی زنان به ماهواره و شبکه‌های اجتماعی گفت: زنان در جامعه ما از فعال‌ترین زنان درجهان هستند و دشمنان در تلاش هستند تا این ظرفیت را از ما بگیرند.
سردار نقدي سردار نقدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار محمدرضا نقدی، ظهر امروز در کنگره ملی شهیده طیبه واعظی در دانشگاه اصفهان، این شهید مبارزه با رژیم جنایتکار شاهنشاهی را شهیده گمنامی خواند که پیام‌هایی جاودانه برای کشور آورده است و گفت: علیرغم اینکه این شهیده بزرگوار عمر کوتاهی در این دنیا داشته اما زندگی ایشان درس‌های بسیاری برای ما دارد.

 

سردار نقدی با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان علیه حقوق زنان در کشور تصریح کرد: زندگی شهیده واعظی و مسائلی که در زندگی ایشان وجود دارد مهر باطلی است بر کسانی که می‌گویند حضور زن در جامعه موجب گسترش بدحجابی و بی بند و باری خواهد شد.

 

وی در ادامه افزود: شهیده واعظی به عنوان یک مبارز و یک چریک علیه رژیم طاغوت در وسط میدان حضور داشت، و همواره در حال جهاد و مبارزه با دشمن بود و در عین حال حجاب و عفاف را در نظر داشت و رعایت می‌کرد، فعالیت وی نشان داد که زن می‌تواند در عین حفظ عفت و حجاب در عرصه‌های مختلف اجتماعی فعالیت داشته باشد.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که شهیده واعظی توسط دستگاه مخوف ساواک بازداشت و تحت شکنجه قرار گرفت اظهار کرد: این شهید بزرگوار در زمانی که هر انسانی به فکر جان خود و مراقبت از سلامت خود می‌باشد به حفظ حجابش فکر می‌کند و زمانی که ساواکی‌ها دست به چادر او می‌زنند می‌کوید من را بکشید ولی چادرم را برندارید.

 

سردار نقدی خاطر نشان کرد: این شهیده بزرگوار در همه حالات و حتی در سخت‌ترین شرایط ممکن به فکر اطاعت از خداوند بوده است و این درسی است بزرگ برای همه ما، زنان جامعه ما همواره فعال‌ترین زنان در جهان بود‌ه‌اند و در عرصه‌های مختلف فعالیت چشمگیری داشته‌اند.

 

وی ابراز کرد: غرب تلاش می کند تا این ظرفیت بزرگ و مؤثر را از کشور ما بگیرد، دشمن در تلاش است تا با گسترش استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای و مشغول ساختن زنان و جوانان به شبکه‌های اجتماعی و گوشی‌های تلفن همراه آنها را از فعالیت‌های مفید اجتماعی باز دارد.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: در گذشته زنان در خانه فعالیت‌های مختلفی در کنار خانه‌داری انجام می‌دادند و موفقیت بسیاری برای خود و خانواده ایجاد می‌کردند و به همین دلیل دشمنان تلاش می‌کنند تا خانه داری و همسرداری را قبیح و ناپسند جلوه دهند ولی بانوان ما نباید فریب این تبلیغات سوء دشمن را بخورند.

 

وی با اشاره به اهمیت فرزندآوری و تشکیل خانواده و استحکام بخشی خانواده‌ها تصریح کرد: شهیده واعظی در شرایطی که تحت تعقیب مأموران مخوف و جنایتکار ساواک قرار دارد از وظیفه مادری خود غافل نمی‌شود، متأسفانه شاهد هستیم جوانان علیرغم اینکه سال‌های زیادی از ازدواجشان می‌گذرد به بهانه‌های مختلف از فرزندآوری خودداری می کنند و این یک آسیب است.

 

سردار نقدی اضافه کرد: بانویی جوان درحالی که مشکلات زیادی دارد و هر لحظه ممکن است دستگیر و یا شهید شود اما به تربیت فرزند و فرزندآوری اهتمام می‌ورزد و به او محبت می‌کند، در عین حال ایشان نسبت به والدین خود هم تواضع و فروتنی بسیاری نشان می‌داده و همه این مسائل باید برای زنان و دختران ما الگو باشد.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رشد فمینیسم در کشور اظهار کرد: یکی از دروازه‌های نفوذ استکبار در کشور فمینیسم است، اصفهان یکی از اهداف و مقاصد دشمنان برای رشد، گسترش و نفوذ فمینیسم است و زنان اصفهانی باید با الگوبرداری از شهیده واعظی اجازه شکل گیری این پدیده شوم را ندهند.

 

وی سازمان جهانی یونیسف را یک سازمان صهیونیستی و جاسوسی خواند و تصریح کرد: مأموریت یونیسف ابتذال نسل جوان و ایجاد فساد و گسترش بی بند و باری در جامعه است./1304/پ202/ج

ارسال نظرات