۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۳۰۵۰۰۸
رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین:

گروه‌های تروریستی به حامیان خود نیز رحم نمی‌کنند

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام مصطفایی با اشاره به حملات ترورریستی در اروپا به ویژه فرانسه، گفت: کشورهای غربی که همواره از گروه‌های تروریستی با ارسال منابع مالی و تسلیحاتی حمایت می‌کردند امروز خود این کشورها به ویژه فرانسه آماج شدیدترین حملات از سوی عوامل این گروه‌های تروریستی هستند.
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفايي

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، گفت: امروز در کشورهای مختلف منطقه و با حمایت استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار و اسراییل و ارسال تسلیحات نظامی و تامین منابع مالی گروهک‌های تروریستی از جمله داعش و تکفیری، به نام اسلام اما علیه آن، اقدامات گسترده ای در حال وقوع است.

 

وی تصریح کرد: گروهک‌های تروریستی از جمله گروهک وحشی داعش در تلاش هستند که به نام اسلام، با اسلام مبارزه و اسلام آمریکایی را در بلاد اسلامی و کشورهای مختلف ترویج کنند.

 

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: در حقیقت ماهیت چنین گروهک‌هایی بر این اصل بنیان نهاده شده که نام اسلام را با همکاری استکبار جهانی به ویژه اسرائیل و آمریکا مخدوش کند.

 

این مسؤول با اشاره به بپا خاستن گروه‌های مردمی برای مبارزه با این تفکر و اقدامات آنها در منطقه گفت: خوشبختانه امروز با تلاش نیروهای حزب الله و نیروهای مقتدر و با ایمان کشورهای سوریه، یمن و عراق شاهد پیروزی‌های بزرگی در منطقه هستیم.

 

 

حجت‌الاسلام مصطفایی با اشاره به حملات ترورریستی در اروپا به ویژه فرانسه تاکید کرد: کشورهای غربی که همواره از گروه‌های تروریستی با ارسال منابع مالی و تسلیحاتی حمایت می‌کردند امروز خود این کشورها به ویژه فرانسه آماج شدیدترین حملات از سوی عوامل این گروه‌های تروریستی هستند.

 

وی با اشاره به امنیت موجود در کشورمان تصریح کرد: خوشبختانه ایران اسلامی از امنیت بالایی برخوردار است که این افتخار بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

 

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین در پایان با تاکید بر اینکه باید همه به ویژه طلاب و نسل جوان در برابر تهدیدات و توطئه های دشمنان هوشیار باشیم گفت: باید همه بصیرت خود را افزایش دهیم تا با کسب آگاهی لازم بتوانیم در برابر انواع توطئه های دشمنان و تهدیدات انها ایستادگی لازم را به دست آوریم./955/302/ب1

ارسال نظرات