۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۳۰۵۴۱۶
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی:

زوار در پیاده‌روی اربعین آداب زیارت امام حسین را مورد توجه قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدی ری‌شهری با اشاره به عظمت پیاده‌روی اربعین حسینی، گفت: زواری که در این راهپیمایی عظیم شرکت کرده‌اند، باید تلاش کنند آداب زیارت امام حسین(ع) را به درستی رعایت کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمين ري شهري

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی ری‌شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و مفسر قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در توصیه‌ای که به زوار اباعبدالله الحسین(ع) در راهپیمایی عظیم و جهانی روز اربعین داشت، گفت: خداوند توفیق بزرگی به زوار امام حسین(ع) عطا کرده است که با پای پیاده راهی را می‌پیمایند که بزرگ‌ترین ثواب‌ها را خداوند به آنان عنایت می‌کند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی ری‌شهری تصریح کرد: زواری که در این راهپیمایی عظیم شرکت کرده‌اند باید تلاش کنند آداب زیارت امام حسین(ع) را به درستی رعایت کنند.

 

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با اشاره به برخی از آداب زیارت، بیان داشت: از مهم‌ترین آداب زیارت، حفظ حال انکثار در وجود زائر، توجه به خدا و اجتناب از سخن لغو و توجه به اینکه این راهی را که انتخاب کرده‌اند راه شهدا و بسیار حائز اهمیت است.

 

مفسر قرآن کریم در پایان ابراز کرد: فلسفه این پیاده‌روی ارزش نهادن به فرهنگ جهاد و ایثار است و امید است این سیل عظیم و خروشانی و مجاهدت‌ها دست به دست هم داده و زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) شود./813/303/ب2

ارسال نظرات