۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۳۰۶۱۲۷

داعش کاریکاتور تحریف قرآن را منتشر ساخت

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی دولت انگلیس در امور خاورمیانه و شمال آفریقا کاریکاتوری را در تویتر منتشر کرد که تحریف قرآن از سوی داعش را نشان می‌دهد.
کاريکاتور

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سخنگوی دولت انگلیس در امور خاورمیانه و شمال آفریقا کاریکاتوری را در توییتر منتشر کرد که تحریف قرآن توسط داعش را نشان می‌دهد. 

 

ادوین ساموئل ضمن انتشار این کاریکاتور اعلام کرد: این کاریکاتور نشان می‌دهد که گروه تروریستی داعش رسالت تسامح در دین اسلام را تحریف کرده است.

 

ساموئل این کاریکاتور را در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرده است، اما نامی از مؤسسه مطبوعاتی منتشرکننده کاریکاتور یا کاریکاتوریستی که آن را طراحی کرده، نبرده است.

 

این کاریکاتور فردی با ریش بلند را نشان می‌دهد که در پشت سرش پرچم سیاه داعش قرار دارد و اطرافش نیز نسخه‌های قرآن دیده می‌شود.

 

شخص داعشی در این تصویر درحالی نشان داده شده است که قرآنی را باز کرده و آن را با محو آیات و عبارات کلام وحی، تحریف می‌کند.

 

سخنگوی دولت انگلیس در امور خاورمیانه و شمال آفریقا با نشر این کاریکاتور در تویتر، در متن ضمیمه نوشت: این کاریکاتور(به عنوان نماد داعش) رسالت تسامح و صلح را که در اسلام و قرآن آمده است، تحریف می‌کند./982/ب101/ک

ارسال نظرات