۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۳۰۶۴۶۸

دوره خبرنگاران افتخاری بسیج در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا گفت: با حضور مدیران حوزه فرهنگ و رسانه و خبرنگاران بسیجی، نخستین دوره خبرنگاران افتخاری بسیج در سپاه عاشورا برگزار می‌شود.
علي اصغري، مسؤول روابط عمومي و تبليغات سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، سرهنگ پاسدار علی اصغری، مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره خبرنگاران افتخاری بسیج در تبریز خبر داد و با تشریح اهداف برگزاری این دوره اظهار داشت: از آنجایی که جنس تهدیدات استکبار جهانی در مقابله انقلاب اسلامی ایران تغییر کرده و به حوزه جنگ نرم کشیده شده است لذا مقتضی است که بسیج و سپاه نیز به موازات تهدیدات دشمن از آمادگی کامل برخوردار باشد.

 

وی لازمه ین آمادگی بسیجیان در مقابله با جنگ نرم دشمنان نظام اسلامی ایران را مسلح و مجهز شدن به سلاح و ابزارهای جنگ نرم دانست و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین میدان جنگ نرم، حوزه رسانه است، که بایستی به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد

 

اصغری خاطرنشان کرد: امروز بدون تعارف اگر ما در حوزه رسانه اقتدار نداشته باشیم و بسیج در فضای مجازی اگر نتواند مانور فرهنگی دهد زمینه برای نفوذ دشمن فراهم می‌شود از این رو باید ضمن واکسیناسیون فرهنگی جامعه، از قبیل برگزاری چنین دوره‌ها، کارگاه‌ها و همایش‌ها، بسیج را که از ظرفیت عظیمی برخوردار است برای مقابله با تهدیدات نرم و ناتوی فرهنگی استکبار جهانی آماده سازیم چنانکه تاکنون نیز چنین بوده است، اما استمرار و تداوم این تحرکات لازم است.

 

مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی خبر را مهمترین عامل جنگ روانی در حوزه رسانه دانست و تصریح کرد: لازمه خنثی سازی جنگ روانی دشمن در حوزه رسانه‌، یکی از راهکارهایش پدافند در حوزه خبر است.

 

وی ادامه داد: زمانی ما می‌توانیم در حوزه خبر، مانور بدهیم که از اقتدار رسانه‌ای و خبری برخوردار باشیم پس باید با استفاده از این کارگاه‌ها، خبرنگاران جوان را با اصول علمی و آکادمیک خبری آشنا ساخته و آنها را به قوی‌ترین پتانسیل‌های خبری تبدیل کنیم تا بتوانند قدرت رویارویی با غول‌های خبری جهان را داشته باشند.

 

به گفته اصغری این دوره با حضور اهالی فرهنگ و رسانه و اساتید حوزه خبر و با شرکت خبرنگاران افتخاری بسیج استان آذربایجان‌شرقی هفدهم آذرماه در سالن اجتماعات سپاه عاشورا برگزار می‌شود./935/102/ب1

ارسال نظرات