۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۳۰۶۶۶۲
در مسجد اعظم قم؛

مراسم بزرگداشت مهاجر الی الله غضنفر رکن آبادی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت مهاجر الی الله، دکتر غضنفر رکن آبادی، امشب در مسجد اعظم قم با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی، اقشار مختلف مردم و با قرائت پیام دفاتر آیات عظام مکارم شیرازی و وحید خراسانی برگزار شد.
غضنفر رکن آبادي سفير ايران در لبنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت مهاجر الی الله دکتر غضنفر رکن آبادی امشب در محل مسجد اعظم قم برگزار شد.

 

همچنین این مراسم به منظور بزرگداشت شخصیت علمی و مجاهدان الی الله، حسین حسینی مقدم و رحیم آقایی پور و به همت خانواده‌های این مهاجران الی الله و با همکاری دفتر امور وزارت خارجه در قم برگزار شد.

 

گفتنی است؛ در این مراسم حضرت آیت الله نوری همدانی، آیت الله امینی، حجت الاسلام والمسلمین اعرافی و حجت‌الاسلام ملکا از سوی دفتر مقام معظم رهبری نیز حضور داشتند.

 

هچنین در این بزرگداشت جمعی از پرسنل سپاه پاسداران و نیروی انتظامی به همراه مسؤولان دفتر امور خارجه در قم حضور داشتند و در حاشیه این مراسم از پیام دفاتر مراجع عظام تقلید مکارم شیرازی و وحید خراسانی تقدیر به عمل آمد.

 

لازم به ذکر است؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی، خطیب مراسم بزرگداشت با استناد به سخنان ارشد اصلی جهان تکفیر ورود رکن آبادی به عربستان صعودی را دلیل برنامه‌ریزی این جنایت توصیف کرد و گفت: این مفتی صعودی در سخنان خود که یک روز قبل از فاجعه از سوی خود او منتشر شده بود به صورت صریح از وقوع این فاجعه خبر داده بود و ورود رکن آبادی به عربستان را دلیل این جنایت اعلام کرده بود.

 

وی با اشاره به بازخورد مستند خیابان 204 در فضای بین‌المللی گفت: جهان به خوبی می‌داند این فاجعه از قبل برنامه‌ریزی شده بوده و کمیته حقیقت یاب باید این موضوع را به صورت جدی مطالبه کند./837/ت303/ف2

ارسال نظرات