۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۳۰۹۰۷۷
استاد حوزه و دانشگاه:

فتنه گران با بهره گیری از نشست های دانشجویی به دنبال اهداف خود هستند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه دعوت از افراد حاشیه ساز در آستانه انتخابات را نکوهش و مسؤولان استانی را از تکرار این گونه اقدامات برحذر داشت و گفت: فتنه گران با بهره گیری از چنین نشست هایی به دنبال اهداف خود هستند.
فتنه

حجت الاسلام مجتبی خانه مسجدی، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که دانشگاه شهید چمران در زمینه مسائل سیاسی از سوء تدبیر رنج می برد، گفت: مسائل سیاسی حاشیه دار در دانشگاه شهید چمران از زمان های گذشته موجود و به درگیری و وارد شدن نیروهای ضد شورش منجر شده و در بازه زمانی کوتاهی این دانشگاه کانون التهابات در شهر شهید پرور اهواز شد.

 

این مقام مسؤول با بیان این که رویکرد ایجاد تشنج در دانشگاه ها بار دیگر پس از آرامش نسبی ظاهر شده است، تصریح کرد: افراد پیش برنده این ایده با درک روحیه و شور و نشاط دانشجو به برگزاری نشست های جنجال آفرین با حضور افراد متهم و سابقه دار فتنه 88 اقدام کرده و عدم کنترل دانشجویان را بهانه ای برای پیش بردن اهداف خود قلمداد می کنند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به حاشیه ساز بودن و سابقه حبس کیفری افراد دعوت شده در دانشگاه شهید چمران افزود: حضور افراد حاشیه ساز خود به خود نشان از به حاشیه کشیده شدن چنین جلساتی دارد و این جلسه به مجوز شورای تأمین استان و دانشگاه شهید چمران بوده و اقدامات صورت گرفته از دانشجویان طبیعی و قابل سرزنش نیست.

 

حجت الاسلام خانه مسجدی با بیان این که درخواست حمایت از این افراد در فرودگاه بین المللی اهواز و ورود استانداری و حمایت از آنها نشان از تشنج آفرینی آنها است، اظهار داشت: فتنه گران با بهره گیری از نشست های سیاسی دانشگاهی و انتخابات به دنبال تشنج آفرینی و رسیدن به خواسته های خود هستند.

 

وی با اشاره به مناصب و سابقه حبس کیفری این افراد و به تشنج کشیده شدن چنین نشست هایی ابراز داشت: جلسات این افراد در سایر استان ها با حاشیه همراه شده که در بعضی موارد سخنرانی آنها لغو و اصرار بر حضور این 2 نفر و اصرار بر سخنرانی آنها در دانشگاه شهید چمران نشان از فشارهای وارده بر استانداری است.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که جلسات و نشست های این گونه افراد در سایر استان ها بدون حاشیه لغو شده است، افزود: مسؤولان دانشگاه شهید چمران با الگو برداری از سایر دانشگاه ها از برگزاری چنین نشست هایی خودداری کنند؛ اما با توجه به سابقه این دانشگاه در حاشیه سازی بعید است از این گونه اتفاقات درس عبرت گرفته شود.

 

وی دعوت از افراد حاشیه ساز در آستانه انتخابات را نکوهش و مسؤولان استانی را از تکرار این گونه اقدامات برحذر داشت و گفت: گروه های فشار از روی عمد به مسؤولان استانی فشار آورده و باید بدانند که مردم ولایت مدار به هیچ وجه اجازه تکرار چنین اقداماتی را نخواهند داد./9456/303/ب1

ارسال نظرات