۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۳۱۰۸۵۵
امام جمعه بروجرد تأکید کرد؛

ضرورت برخورد با تبلیغات ضد فرهنگی و ضد ارزشی در انتخابات

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با تأکید بر فرهنگ سازی در عرصه تبلیغات انتخابات، گفت: باید با تبلیغات ضدفرهنگی و ضد ارزشی برخورد جدی صورت گیرد.
حجت الاسلام ترابي-امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، عصر امروز در نشست شورای فرهنگی عمومی این شهرستان، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از حساسیت بالایی برخوردار است.


وی با بیان اهیمت انتخابات افزود: دشمنان برای ضربه زدن به نظام به دنبال طرح فتنه های گوناگون همچون نفوذ هستند.


حجت الاسلام ترابی با اشاره به این که امروزه  شیوه های تبلیغ در انتخابات، غربی شده است، اظهار داشت: افراد با دروغ، تهمت و ظلم به نظام به دنبال جلب توجه مردم هستند.


وی در ادامه با بیان این که در زمینه تبلیغ انتخاباتی باید فرهنگ سازی شود، عنوان کرد: نهادهای فرهنگی باید در زمینه تبلیغ سالم نامزدها و جلوگیری از دو قطبی کردن جامعه تلاش کنند.


بدجلوه دادن خدمات پس از پیروزی انقلاب ظلم به نظام است
امام جمعه بروجرد با بیان این که بد جلوه دادن خدمات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را ظلم به نظام است، اظهار داشت: نامزدها باید بدانند بازی کردن با آبروی دیگران حرکتی ضد ارزشی و ضد اسلام است.


وی بر برخورد با تبلیغات ضد فرهنگی و ضد ارزشی در انتخابات تأکید کرد و گفت: با ارائه عملکرد درست از خدمات نظام جمهوری اسلامی، باید مردم را نسبت به نظام خوش بین کرد.


امام جمعه بروجرد نقش رسانه ها، دانشگاهیان، حوزویان و آموزش و پرورش را در آگاه سازی مردم مؤثر دانست و گفت: این قشرها باید با انجام فعالیت های فرهنگی مردم را با شیوه های تبلیغات ضد فرهنگی و ضد ارزشی آشنا سازند.


حجت الاسلام ترابی در ادامه با اشاره به تأکید رهبر فرزانه انقلاب در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو بیان داشت: متولیان امر و نهادهای فرهنگی با تعامل و همکاری باید زمینه مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات امسال را فراهم کنند.


وی تصریح کرد: از نهایت ظرفیت و امکانا
ت نهادهای فرهنگی نه در جهت تبلیغ و حمایت از نامزدها بلکه باید در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده شود.


امام جمعه بروجرد یادآور شد: در جهت انتخاب افراد اصلح ادارات، نهادهای فرهنگی و متولیان امر باید با استفاده از نهایت توان خویش مردم را نسبت به اهمیت انتخابات، انتخاب افراد اصلح و رعایت اخلاق انتخاباتی هوشیار کنند./9459/202/ب1

ارسال نظرات