۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۳۱۱۰۷۲
خطیب جمعه نجف:

مرجعیت و ملت منتظر مبارزه با مفسدان در عراق هستند

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه نجف اشرف خواستار مبارزه با مفسدان شد و تاکید کرد که مرجعیت و مردم منتظر مبارزه با مفسدان در عراق هستند.
حجت الاسلام سيد صدرالدين قبانچي امام جمعه نجف

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی خطیب جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمیه کبری برگزار شد، بر ضرورت اجرای اصلاحات در عراق تاکید کرد و گفت: مراجع و مردم به صورت صریح خواستار شناسایی مفسدان و سارقان در این کشور هستند.


وی افزود: اگر مسیر چپاول بر مفسدان بسته شود بسیاری از فساد‎‎های موجود کاهش می یابد و اموال به سرقت رفته مردم به آنان باز خواهد گشت.


خطیب جمعه نجف تصریح کرد: حکومت در حالی ادعای پیروی از دستورات مرجعیت را دارد که  مردم و مرجعیت در انتظار  جدیت در اجرای اصلاحات و مبارزه با مفسدان هستند.


وی با اشاره به اقدام‎های تروریستی داعش در روزهای گذشته خاطرنشان کرد: داعش پس از شکست در الرمادی به عملیات‎های خرابکارانه در شهرهای بغدادی و دیالی روی آورده است.


حجت الاسلام قبانچی ادامه داد: در برابر جنایت و اقدام‎های تروریستی صبر می کنیم و از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی می خواهیم که مانع از چنین فعالیت‎های تروریستی در بغداد و سایر شهرها شوند.


وی خواستار ادامه پیشروی‎های نیروهای امنیتی در مبارزه با تروریسم در میدان‎های نبرد شد و تاکید کرد: مجاهدان پس از آزادسازی کامل شهر الرمادی باید به پیشروی خود برای آزادی موصل ادامه دهند تا ریشه تروریسم هر چه سریعتر خشک شود و پاسخی محکم بر دهان حامیان آن باشد.


خطیب جمعه نجف با اشاره به ولادت حضرت امام حسن عسکری (ع) در هفته آینده تصریح کرد: ائمه اطهار (ع) در دوران زندگانی خود به شدت با افکار منحرف به مبارزه می ‎پرداختند و حافظ مفاهیم صحیح امت اسلامی بودند./994/ب902/د

ارسال نظرات