۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۳۱۱۶۲۰
آیت الله طبرسی:

دمیدن روح ناامیدی در کشور خیانت به انقلاب و نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دمیدن روح ناامیدی در کشور خیانت به انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: برخی در این کشور مدام به دنبال دادن ذهنیت منفی به نسل جوان هستند که باید جوانان کشور را از این گونه افکار دور کنیم.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران صبح امروز در مجمع هم اندیشان نخبه استان با اشاره به نقش نخبگان و خواص در پیشرفت هر کشوری، گفت: این قشر از جامعه سهم مهمی در سعادت و تعالی جامعه بر عهده دارند.

 

وی با مروری بر نقش خواص و نخبگان در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، افزود: نهضت عظیم اسلامی با رهبری مرجعیت دینی، همراهی حوزیان و دانشگاهیان آغاز و تا پیروزی ادامه یافت.

 

امام جمعه ساری، حوزویان و دانشگاهیان را دو قشر تأثیر گذار جامعه اسلامی معرفی کرد و با تأکید بر این که این دو گروه بعد از پیروزی انقلاب نیز زمینه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را در ابعاد مختلف فراهم کردند، بیان داشت: امروز نیز وحدت این دو جریان علمی کشور دشمنان نظام را عصبانی کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران، دادن آگاهی و بصیرت به سطوح مختلف جامعه را یکی از مهم ترین وظایف خواص و نخبگان جامعه دانست و خاطرنشان کرد: این قشر ابتدا خود باید از بصیرت و آگاهی کافی برخوردار باشند تا بتوانند مردم را هدایت و راهنمایی کنند.

 

آیت الله طبرسی، بصیرت، آگاهی و ولایت مداری را سه عامل مهم در خنثی سازی توطئه های دشمنان نظام اسلامی برشمرد و گفت: امروز ملت ولایت مدار ایران اسلامی با مجهز شدن به این سه اصل مهم توانستند دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را زمین گیر کنند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ملت ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی در طول سی سال گذشته در بسیاری از عرصه های انقلاب جلوتر از نخبگان و خواص حرکت کردند، ادامه داد: این ملت هر گاه احساس کردند که نظام اسلامی و ولایت فقیه مورد هجمه دشمنان کینه توز قرار گرفته وارد میدان شدند از این آرمان ها و ارزش ها محافظت کردند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمنان در طول بیش از سی سال گذشته همواره در صدد ضربه زدن به ارکان مختلف نظام اسلامی بودند، گفت: این دشمنی ها به گونه های مختلف در این مدت صورت گرفته که ملت ایران همه آنها را خنثی کرد.

 

امام جمعه ساری با اشاره به ناامیدی و شکست های متعدد دشمنان در نبردهای سخت افزاری، گفت: امروز همه توان و سرمایه‌گذاری دشمنان درحوزه نرم افزاری خلاصه شده است و مهم ترین راه مقابله با توطئه های نرم دشمن تمسک به ولایت فقیه و تقویت بصیرت است.

 

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود به پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف اشاره کرد و افزود: رشد علمی، نظامی، صنعتی و فرهنگی همه مرهون انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

 

وی با تأکید براین که ملت ولایت مدار ایران اسلامی هیچ گاه از حفاظت و حراست از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی دست برنخواهند داشت، تأکید کرد: دشمنان و کینه توزان غربی و شرقی بدانند که تا زمانی که ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی پایدار است هیچ قدرتی توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد.

 

آیت‌الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: باید در انتخاب افراد اصلح کاملاً هوشیارانه و با بصیرت کامل اقدام کنیم.

 

امام جمعه ساری بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های موجود در جامعه جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه تأکید کرد و افزود: به حتم حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی توطئه های دشمنان را بار دیگر خنثی و زمینه تقویت عزت و اقتدار نظام را فراهم خواهد کرد.

 

وی با بیان این که دمیدن روح ناامیدی در کشور خیانت به انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: برخی در این کشور مدام به دنبال دادن ذهنیت منفی به نسل جوان هستند که باید جوانان کشور را از این گونه افکار دور کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مشکلات اقتصادی و بیکاری تنها مختص ایران اسلامی نیست و بسیاری از کشورهای قدرتمند و ثروتمند جهان نیز درگیر این مسأله هستند، ادامه داد: امروز آمریکا و کشورهای اروپایی نیز از مشکلات اقتصادی رنج می برد.

 

وی با بیان این که نارسایی های موجود در کشور را می پذیریم اما با سیاه نمایی مخالف هستیم، تصریح کرد: باید با وحدت و همدلی از این مشکلات عبور کنیم و ایران اسلامی را به سمت پیشرفت و تعالی رهنمون سازیم.

 

امام جمعه ساری با بیان این‌که باید در این زمینه تعهد و تخصص‌ها را بشناسیم، افزود: وقتی در این انجمن‌ها کارشناسان و مسؤولان مهم استانی و کشوری فعالیت کنند تصمیمات کارشناسی شده خواهد بود و مردم می‌توانند افراد آگاهی را انتخاب کنند./950/202/ب1

ارسال نظرات