۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰
کد خبر: ۳۱۲۲۴۵
امام جمعه برزک کاشان:

شورای نگهبان هیچ‌گاه جناحی عمل نمی‌کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه برزک گفت: غوغا سالاری و تشویش افکار عمومی در آستانه انتخابات کار خوبی نیست و مردم بدانند شورای نگهبان که علمای عادل و حقوقدانان آن را اداره می کنند به هیچ عنوان جناحی عمل نمی کند.
حجت الاسلام محمد حسين حلاجي مفرد

حجت الاسلام محمدحسیین حلاجی مفرد امام جمعه شهر برزک کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: انتخابات برای شورای نگهبان، کاندیداها، طرفداران و عموم مردم یک امتحان است به ویژه  زمانی که براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب انتخابات تبدیل به حق الناس می شود.

 

وی افزود: انتخابات برای شورای نگهبان، کاندیداها، طرفداران و عموم مردم یک امتحان است و به ویژه وقتی که طبق فرمایش مقام معظم رهبری انتخابات تبدیل به حق الناس می شود.

 

حجت الاسلام حلاجی مفرد با اشاره به رد صلاحیت برخی از افراد، گفت: امروزه بسیاری از مقالات و گفت‌وگو ها به رد صلاحیت برخی از افراد اختصاص یافته است.

 

امام جمعه برزک کاشان همچنین با بیان این که هنوز کار به پایان نرسیده و مراحل اولیه را طی می کند، ابراز کرد: رد صلاحیت های فعلی از جناح های مختلف هستند و مردم تصور نکنند که به یک جناح حمله شده و قصد دارند آنها را کنار بگذارند.

 

به گفته وی برخی از کاندیداها به دلیل نقض مدارک تأیید نشده اند و نباید به صورت کلی قضاوت کنیم که اینگونه قضاوت، کار درستی نیست.

 

حجت الاسلام حلاجی مفرد گفت: غوغا سالاری و تشویش افکار عمومی در آستانه انتخابات کار خوبی نیست و مردم بدانند شورای نگهبان که علمای عادل و حقوقدانان آن را اداره می کنند به هیچ عنوان جناحی عمل نمی کنند.

 

به گفته وی، برخی از اول انقلاب با این شورا مخالف بوده و اکنون نیز مخالف هستند اما مردم بدانند وظیفه شورای نگهبان تعیین صلاحیت افراد است و وظیفه دارند از ورود افرادی که به نظام و ولایت فقیه اعتقادی ندارند به محل های قانون گذاری جلوگیری کنند.

 

امام جمعه شهر برزک کاشان با تأکید بر این که این افراد نباید در رأس کارها حضور داشته باشند که هیچ نظامی آن را قبول ندارد اظهارامیدواری کرد، با دقت شورای نگهبان این مسائل هرچه بهتر به سرانجام برسد./1307/302/ب1

ارسال نظرات