۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۳۱۲۳۱۴
رییس کمیته علمی اجلاس سراسری نماز مطرح کرد؛

14 اثر برگزیده و شایسته تقدیر در بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیته علمی اجلاس سراسری نماز گفت: 2600 اثر در زمینه‌های مختلف گردآوری شده که بعد از دو مرحله داوری کمی و کیفی در سطح ملی 14 اثر برگزیده و شایسته تقدیر شدند.
مسعود دريس، مدير عامل بنياد مهدويت آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مسعود دریس رییس کمیته علمی اجلاس سراسری نماز، پیش از ظهر امروز در نشست خبری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز که در محل ستاد اقامه نماز برگزار شد، پیرامون فراخوان اجلاس گفت: فرخوان بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز متفاوت از ساله‌های گذشته با حضور عموم مردم برگراز می‌شود.

 

وی افزود: در سال جاری با توجه به مطالبه رهبر معظم انقلاب در خصوص سنجش دستاوردهای به دست آمده ما را بر آن داشت که با طرحی متفاوت از گذشته به گردآوری ایده‌ها و تجربیات موفق در عرصه نماز بپردازیم.

 

رییس کمیته علمی اجلاس سراسری نماز، عنوان کرد: 2600 اثر در زمینه‌های مختلف گردآوری شده که بعد از دو مرحله  داوری کمی و کیفی در سطح ملی 14 اثر برگزیده و شایسته تقدیر شدند.

 

رییس کمیته علمی بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز بیان داشت: دو اثر برگزیده متعلق به دکتر اصغر قربانی و مهندس امیر سرکندی، پنج اثر برگزیده متعلق به احسان پورقناد، خدابخش کریمیان، مومن قزوینی، آمنه مشازمینی و رقیه امام‌قلی‌زاد است.

 

وی افزود: هفت اثر شایسته تقدیر نیز سیدجلال سادات‌زاده، بایرام ابراهیم زاده، جعفر عشریه، اسماعیل اکبری، رسول رنجبر، عفت پراور و افسانه حشمتی تعلق دارد که در 6 بهمن از این افراد تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید.

 

وی بیان داشت: از دیگر اقدامات بارگزاری بانک ایده‌های نماز است که کاربران می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی gunoot.netآن را پیگیری کنند.

 

رییس کمیته علمی اجلاس سراسری نماز، عنوان کرد: بنا داریم دبیر خانه دائمی نماز را راه‌اندازی کنیم که مرتب ایده‌های نماز را دریافت کرده و در درسترس همگان قرار دهد، بعد از اجلاس مستند‌سازی ایده‌های نماز را در دستور کار قرار دادیم، همچنین 200 ایده کتابی تحت عنوان ایده‌های نماز را گردآوری و منتشر خواهیم کرد.

 

دریس با اشاره به اینکه 11 گفتمان نماز با موضوعات جذاب ویژه اقشار مختلف جامعه طراحی شده است، گفت: 6 گفتمان برای شهرهای تابعه شهرستان قزوین است، از جمله کارهای فاخر تهیه نرم‌افزار کاربردی تحت عنوان «نمازگرام» همراه با عکس و فیلم در موضوع نماز است که در قالب ویندوز و اندروید در اختیار عموم قرار می‌گیرد، تاکنون بیش از 4 هزار عکس و فیلم در این اپلیکیشن بارگذاری شده است که تا روز برگزاری اجلاس (شش بهمن ماه) به شش هزار مورد می رسد./807/202/ب3

ارسال نظرات