۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۳۱۲۳۳۷
معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز خبر داد؛

تقدیر از 20 فعال عرصه نماز در بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز گفت: طبق دوره های گذشته در بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز نیز از دستگاه ها و فعالان برتر در حوزه نماز تقدیر می شود.
اجلاس نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، منصورسرگز معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز و مسؤول اجرایی بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز، پیش از ظهر امروز در نشست خبری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز که در محل ستاد اقامه نماز برگزار شد پیرامون فراخوان اجلاس، گفت:  ستاد اقامه نماز در راستای کارهای محتوایی تصمیم دارد از تصدی‌گری در خصوص نماز دوری کند و زمینه فعالیت عموم مردم را فراهم کند که تا امروز هشت هزار یاور نماز از فعالان این فریضه الهی با ما همکاری کردند.

 

وی افزود: در حاشیه اجلاس سراسری نماز برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی از جمله همایش نماز و خانواده با محتوای توانمندسازی خانواده‌ها و مدیران مدارس در حوزه دین و فرهنگ و نمایشگاه محتوایی با حضور وزارت‌خانه‌ها، دستگاه‌های مختلف و  ناشران در زمینه نماز برگزار شده که تا روز اجلاس ادامه خواهد داشت.

 

سرگز در ادامه عنوان کرد: طبق دوره های گذشته در بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز نیز از دستگاه ها و فعالان برتر در حوزه نماز تقدیر می شود به طوری که در این دوره از 20 دستگاه 20 فعال نماز تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

در ادامه منصور باقران مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور، گفت: نمایشگاه های اجلاس سراسری نماز از دوره بیستم با سه هدف،‌ بهره‌مندی مردم استان میزبان از محتویات اجلاس، معرفی توانمندی‌ها و محصولات استان میزبان و فضاسازی برای افکار عمومی شروع به کار کرده است.

 

 

وی افزود:  19 دستگاه در قالب 61 غرفه در نمایشگاه بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز حضور و فعالیت دارند که از این میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، مسکن و سه دانشگاه علوم پزشکی، آزاد اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) بیشتر از سایرین حضور فعال داشتند.

 

 

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور، عنوان کرد: نمایشگاه بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز شامل غرفه های جذاب و متنوعی مانند پاسخگویی و مشاوره، ناشران، هنری، کودکان و نوجوانان است.

 

 

باقریان در پایان خاطرنشان کرد: در حاشیه نمایشگاه هر روز چند نمایش زنده برگزار خواهد شد، همچنین  روزانه سه فیلم در مورد نماز در سینماهای منتخب در سه نوبت اکران خواهد شد./807/202/ب1

ارسال نظرات