۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۳۱۲۷۷۲
امام جمعه آمل:

حماسه ششم بهمن آمل حماسه‌ای تاریخی و ماندگار است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل گفت: حماسه ششم بهمن آمل تاریخی و ماندگار است و در این روز عزیزانی جان های پاک خود را فدا کردند که مدیون این بزرگواران هستیم و باید قدردان باشیم.
امام جمعه آمل

به خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل امشب در همایش بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل که در مصلی بزرگ قدس آمل برگزار شد اظهارداشت: حضور پرشور و نشاط مردم در این محفل زینت بخش رشادت های غیورمردان حماسه ششم بهمن آمل است.


وی تصریح کرد: شهیدان ما بر صفحه روزگار و تاریخ اندیشه ها می درخشند و ابدی هستند که ضرورت دارد ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.


امام جمعه آمل افزود: حماسه ششم بهمن آمل تاریخی و ماندگار است و در این روز عزیزانی جان های پاک خود را فدا کردند که مدیون این بزرگواران هستیم و باید قدردان باشیم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امنیت و مقاومت ایران اسلامی به برکت خون های پاک شهدا است، بیان داشت: رزمندگان آمل به باب مجاهدان در بهشت رسیدند و در آن وارد می شوند.


امام جمعه آمل ادامه داد: رزمندگان و مردم ما در برابر اتحادیه کمونیست ها و گروهک های مزدور قرار گرفته و اهتمام شایسته ای داشتند که در سرای آخرت از جایگاه والایی برخوردار هستند.


وی با بیان این که شهدا فضایل بسیاری داشته و از مقام شایسته ای برخوردار هستند، گفت: ما افتخار داریم از نسل مبارزان حماسه ششم بهمن هستیم و به آن می بالیم که شهدا فضایل بسیاری داشته و از جایگاه شایسته ای برخوردار هستند.


حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که شهدا و علما در بهترین جایگاه ها در سرای آخرت حضور داشته که می توانند شفیع ما باشند، افزود: در گناه و معصیت قرار داریم که توسل به شهدا می تواند ما را به مقام شایسته ای برساند که باید کارهایی انجام دهیم تا زمینه رضایت مندی مردم را فراهم کند.


ربیع فلاح، استاندار مازندران در این مراسم با بیان این که مردم آمل در حماسه ششم بهمن سال 60 منطقه را از وجود منافقان پاک کرده و برای نظام اسلامی اقتدار آفریدند، گفت: آمل جایگاه امام زادگان و بزرگان است و این شهر همواره در انقلاب اسلامی و خط مقدم جبهه ها حضوری فعال داشته است.


وی خاطرنشان کرد: فکر می کردند فرصت در آمل فراهم است ولی مردم این شهر در کمتر از ده ساعت شرایطی به وجود آورده و عزت و عظمت آفریدند که امام راحل در وصیت نامه خود از مردم آمل تقدیر و تشکر کردند.


استاندار مازندران با اشاره به این که ضرورت دارد راه پر نور و فروغ شهدا را به درستی ادامه دهیم، گفت: آمل نه تنها در حماسه ششم بهمن سال 60 بلکه در قیام حکومت علویان در مازندران پیشتاز بوده و به وجود علمای گرانقدر خود می بالد./1314/202/ب2

ارسال نظرات