۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۳۱۳۴۷۰
آیت الله طبرسی:

تبعیت محض از ولایت و رهبری مهم ترین پیام شهدا برای جامعه امروز است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تبعیت محض از ولایت و رهبری را مهم ترین پیام شهدا برای جامعه امروز دانست و گفت: شهدا امروز از آحاد جامعه انتظار وفاداری به ارزش های انقلاب، وحدت و یکپارچگی بین مردم و حمایت از رهبری را دارند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در یادواره شهدای انقلاب و شهدای روستای کارنام ساری، گفت: شهدا شمع محفل و خیر و برکت جامعه هستند و ما هرچه از عظمت و جایگاه شهیدان بگوییم کم است.

 

وی با بیان این که عزت و افتخار امروز ما در جهان به برکت خون پاک شهدا است، افزود: باید تلاش کنیم تا خدای ناکرده خون پاک این فرزندان عزیز امام روح الله پایمال نشود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تبعیت محض از ولایت و رهبری را مهم ترین پیام شهدا برای جامعه امروز دانست و خاطرنشان کرد: شهدا امروز از آحاد جامعه انتظار وفاداری به ارزش های انقلاب، وحدت و یکپارچگی بین مردم و حمایت از رهبری را دارند.

 

آیت الله طبرسی به در پیش بودن دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: باید چشم، دل و گوش ما به زبان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باشد که نگاهشان به وضعیت جامعه به ویژه مسائل جهانی یک نگاه خاص بوده و کسانی را انتخاب کنیم که ارزش های نظام و خون پاک شهدا را سرلوحه کارشان قرار بدهند چون ما مدیون خون شهدا هستیم باید قدردان آن باشیم.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که شهدا هر زمان برای ما پیام‌هایی دارند، تصریح کرد: مجاهدت، وحدت، تبعیت از ولایت امر، حاکمیت ارزش های انقلاب اسلامی، احیای امر رسالت و ولایت الهی و دوری از اختلاف و شقه شقه شدن از پیام های همیشگی شهدا است.

 

وی با تأکید بر این که باید تا آخرین نفس ایستاد و تسلیم دشمن نشد، اظهار داشت: به طور ویژه از مسؤولان هم دعوت می‌کنیم تا در این مراسم شرکت کنند تا ببینند چه خون‌هایی ریخته شده تا آنها امروز بتوانند مسؤولیت داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: شهدا با همه وجود عزیزترین سرمایه یعنی جان خود را در راه خدا، انقلاب و آرمان های امام خمینی(ره) تقدیم کردند.

 

وی با اشاره به این که شهدا بهترین سرمایه های انقلاب اسلامی هستند، بیان داشت: باید میراث دار خون شهدا نه میراث خوار آنان باشیم و تلاش ما در این راستا بوده تا همواره در مسیر گرانقدر این بزرگواران حرکت کنیم.


 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه همان ارزش و آرمان های ارزشمند دفاع مقدس جایگاهی عزتمند و افتخارآمیز دارد، تصریح کرد: باید با همه توان و ظرفیت موجود از آرمان های دفاع مقدس حراست کنیم.

 

آیت الله طبرسی با تاکید بر این که حماسه ای که شهدا آفریدند قطعه طلایی و ماندگار تاریخ ایران شده است، تصریح کرد: آنچه امام شهدا از ما می خواهند این بوده که باید روی گام های مثبت و سیره ناب آنان قدم برداریم که سبب سعادت و عاقبت بخیری ما می شود.

 

امام جمعه ساری، افزود: ما این انقلاب را با خون بهای شهدای گرانقدر خود به بدست آورده ایم که با تمام وجود در راستای حمایت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشتند و همه باید از آن پاسداری کنیم که این امر مهم وظیفه ای اساسی است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که حفظ میراث شهدا با محوریت ولایت فقیه امروز یک اصل اساسی است، خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی حکومت برای مردم است نه بر مردم و خدمت به این مردم شهیدپرور و ولایی وظیفه مسؤولان است که باید در این راستا کوشا باشیم.

 

امام جمعه ساری، تفرقه و اختلاف را خواسته اصلی دشمنان انقلاب و نظام دانست و خاطرنشان کرد: اتحاد و همبستگی سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان شده و نقشه های شوم آنان را نقش بر آب می کند./950/202/ب1

ارسال نظرات