۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۳۱۳۸۳۹

پیش بینی 90 جلسه حلقه معرفت ویژه دهه فجر در حرم رضوی

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره پاسخ گویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی از برگزاری 90 جلسه حلقه معرفت و گفتمان دینی در حرم امام رضا(ع) ویژه یوم الله دهه فجر خبر داد.
حلقه معرفت

مهدی لسانی، رییس اداره پاسخ گویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی در آستانه فرارسیدن دهه فجر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اظهار کرد: اجرای برنامه های اداره پاسخگویی به سؤالات دینی ویژه یوم الله دهه فجر همزمان با دوشنبه 12 بهمن ماه در جمع زائران و مجاوران حرم رضوی آغاز می شود.

 

وی پیش بینی 90 جلسه حلقه معرفت با موضوعات عقیدتی، اخلاقی، تربیتی، پرسش و پاسخ های قرآنی را از اهم برنامه های این اداره در دهه فجر بیان کرد.

 

رییس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی تصریح کرد: این حلقه های معرفت در دو نوبت صبح و عصر در رواق های دارالاجابه، دارالحکمه، امام خمینی(ره)، دارالحجه، مدرسه پریزاد برای خواهران و برادران به طور مجزا تشکیل می شود.

 

لسانی عنوان کرد: موضوع حلقه های معرفت و گفتمان های دینی حرم رضوی از 12 تا 18بهمن ماه «مبانی انقلاب اسلامی و حاکمیت دینی»، «نقش امام در شکل گیری انقلاب اسلامی»، «انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی»، «نقش ولایت فقیه در شکل گیری انقلاب اسلامی»، «انقلاب اسلامی و حکومت جهانی حضرت مهدی»، «انقلاب اسلامی و تمدن اسلامی» است.

 

وی ادامه داد: «انقلاب اسلامی و توسعه فرهنگی با رویکرد عفاف و حجاب»، «مبانی انقلاب اسلامی و ارزش های دینی»، «استحکام خانواده ثمره انقلاب اسلامی» و «آثار و برکات انقلاب اسلامی» موضوعاتی است که به ترتیب از 19 تا 22 بهمن ماه در حلقه های معرفت بررسی می شود.

 

رییس اداره پاسخ گویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: برگزاری 10 جلسه پرسش و پاسخ پرسمان دینی و دو نشست تخصصی ویژه این ایام پیش بینی شده است که در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می شود.

 

لسانی یادآور شد: جوانه های معرفت عنوان ویژه برنامه کودکان 4 تا 10 سال است که هر روز به غیر از جمعه ها ساعت 9 تا 10:30 و 15 تا 16:30 در رواق دارالحجه اجرا می شود./1308/303/ب1

ارسال نظرات