۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۳۱۳۸۹۸
مدیر عامل مؤسسه عالیان:

طلاب حوزه علمیه قم غار رودافشان و دره شورمست را می‏پیمایند

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان از ششمین برنامه تقویم زمستانه این مؤسسه خبر داد و گفت: دو برنامه در هفته جاری در نظر گرفته شده که با توجه به استقبال اعضا، یکی از این برنامه‏ها اجرا می‏شود.
حجت الاسلام علي شريفيان مهر، روحاني کوهنورد

حجت الاسلام علی شریفیان مهر، مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از اجرای ششمین برنامه زمستانه از تقویم اجرایی موسسه فرهنگی ورزشی عالیان در هفته جاری خبر داد.

 

مدیر کمیته فرهنگی فدراسیون کوهنوردی کشور عنوان کرد: ششمین برنامه از تقویم اجرایی زمستان 94 در تاریخ 15 و 16 بهمن ماه به دو صورت برگزار می‏شود که به استقبال اعضا بستگی دارد.

 

وی درباره شرایط برگزار شدن این دو برنامه گفت: یکی از برنامه‏ها مخصوص آقایان و برنامه دیگر به صورت خانوادگی است؛ هر کدام از این دو برنامه به حد نصاب برسد برگزار می‏شود.

 

حجت الاسلام شریفیان مهر به تشریح برنامه نخست پرداخت و ابراز کرد: برنامه پیمایش غار رودافشان و دریاچه شورمست که ویژه آقایان است و در روز جمعه 16 بهمن، ساعت 3 بامداد از قم حرکت کرده و در ساعت 22:30 زمان بازگشت اعلام شده است.

 

مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان افزود: هزینه این برنامه 55 هزار تومان می‏باشد که با تخفیف ویژه برای اعضای موسسه 45 هزار تومان خواهد بود.

 

وی درباره برنامه دوم گفت: پیمایش غار و دریاچه شورمست، شب‏مانی در جنگل، پیمایش جنگل و قدم زدن در سواحل بابلسر که به صورت خانوادگی بوده و در ساعت 3 بامداد روز پنجشنبه 15 بهمن، زمان حرکت از قم است.

 

حجت الاسلام شریفیان مهر ادامه داد: در این برنامه از ساعت 8 الی 11 غار رودافشان پیموده می‏شود؛ در ادامه اقامه نماز ظهر و عصر، صرف نهار و استراحت در کنار دریاچه زیبای شورمست را خواهیم داشت.

 

مدیر کمیته فرهنگی فدراسیون کوهنوردی کشور ابراز کرد: پیمایش دره زیبای شورمست، شب‏مانی در جنگلهای قائمشهر، برنامه‏های تا پایان روز پنجشنبه است؛ در روز جمعه نیز پیمایش جنگل، صرف نهار، حرکت به سمت سواحل بابلسر و بازگشت به قم در ساعت 16 را خواهیم داشت.

 

وی به ارائه خدمات در این برنامه‏ها اشاره کرد و گفت: ایاب و ذهاب، بیمه مسؤولیت، اقامت دو اتاق برای آقایان و دو اتاق برای خانم‏ها، دو وعده غذایی در روز جمعه(شام و نهار)، لیدر و راهنما از جمله خدماتی است که در این برنامه‏ها ارائه می‏شود.

 

مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان اظهار داشت: هزینه محاسبه شده برای این برنامه 130 هزار تومان محاسبه شده که با تخفیف سی درصدی برای اعضای مؤسسه 91 هزار تومان می‏باشد.

 

حجت الاسلام شریفیان مهر تأکید کرد: متقضیان شرکت در این برنامه، مبلغ ذکر شده را باید تا ساعت 21 روز یکشنبه 11 بهمن ماه، به شماره کارت 6037991835719554 به نام آقای حسین اکبری واریز نمایند.

 

مدیر کمیته فرهنگی فدراسیون کوهنوردی کشور در پایان خاطرنشان کرد: حد نصاب برای اجرای این برنامه حداقل 17 نفر می‏باشد و اگر برنامه خانوادگی به حد نصاب نرسد، همان برنامه نخست که غار رود افشان و دریاچه شورمت است، برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است که علاقه مندان برای شرکت در این برنامه‏ها می‏توانند تا سه شنبه 13 بهمن به صورت تلفنی و با شماره 09369848010 آقای ابراهیمی تماس بگیرند./840/ت302/س

 

ارسال نظرات