۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۳۱۴۳۶۵
استاد حوزه علمیه مازندران:

بهره‌گیری از رهنمودهای ولایت فقیه، نظام اسلامی را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه نظام اسلامی را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار می دهد، گفت: وجود ولایت فقیه افتخار و نعمتی از سوی خداوند منان است که ضرورت دارد به بهترین نحو ممکن قدردان آن باشیم.
نماينده ولي فقيه در سپاه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام حسین محمدیان، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در جلسه درس اخلاق حوزه علمیه حضرت اباالحسن امیرالمؤمنین(ع) آمل با بیان این که امام خمینی(ره) با مجاهدتی ارزنده و والا انقلاب اسلامی را به ثمر رسانده است، گفت: امروز انقلاب اسلامی در مسیر عزت و افتدار قرار داشته و توانسته است در خطی ارزشمند قرار گیرد.


وی با اشاره به این که روحانیت همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی نقشی اساسی و مهم برعهده داشته است، افزود: روحانیت در طول سال های انقلاب و دفاع مقدس اثرگذاری شایسته ای داشته و امروز نیز در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان قرار دارد.


حجت الاسلام محمدیان خاطرنشان کرد: روحانیت در دفاع مقدس با حضور خود زمینه دلگرمی رزمندگان را فراهم کرده و نقش مهمی در راستای شبهه افکنی دوران دفاع مقدس و مقابله با هجمه های دشمنان داشته است.


نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با بیان این که روحانیان در دوران دفاع مقدس در قالب رزمی و تبلیغی وارد شده و زمینه ساز خدمات والایی بودند، تصریح کرد: روحانیت امروز نیز وظیفه دارد در خط مقدم مقابله با هجمه های دشمنان و تلاش در مسیر ترویج اندیشه های ناب دینی و فرهنگ اسلام ناب محمدی قدم بردارد.


استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان همواره به دنبال تحقق اهداف و خواسته های خود بوده و اهتمام شان را برای ضربه به نظام اسلامی به کار گرفتند، افزود: فتنه 88 از جمله تلاش های شوم دشمنان بود که با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و بصیرت و هوشیاری مردم خنثی شد.


وی افزود: مردم ما در سال های انقلاب اسلامی با حضور پرشور و آگاهانه خود در صحنه های مورد نیاز نشان دادند پیرو ارزش های اسلامی و انقلابی بوده و در این مسیر مهم و ارزشمند ثابت قدم و پایدار هستند.


حجت الاسلام محمدیان با بیان این که بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه نظام اسلامی را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار می دهد، گفت: وجود ولایت فقیه افتخار و نعمتی از سوی خداوند منان است که ضرورت دارد به بهترین نحو ممکن قدردان آن باشیم.


نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل تصریح کرد: رهنمودها و منویات رهبری معظم انقلاب نقش مهمی در راستای خنثی سازی هجمه های دشمنان و ترویج بصیرت و آگاهی مردم داشته است.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: امروز ضرورت دارد گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم که برای استمرار مسیر ارزشمند پیشرفت و توسعه نظام اسلامی به این امر مهم نیازی اساسی داریم./1314/202/ب2

ارسال نظرات