۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۴
کد خبر: ۳۱۴۶۶۶
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی:

دولتمردان بیشتر به سیاست بازی مشغولند تا زدودن فقر

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان این که به دولت اسلامی مورد نظر امام خمینی هنوز دست نیافته ایم، گفت: دولتمران بیشتر به سیاست بازی مشغول هستند تا به زدودن فقر و پیاده کردن اسلام توجه شود و از دولت اسلامی فاصله داریم.
آيت الله صديقي حجت الاسلام صديقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران،  شب گذشته در مراسم پاسداشت شهدای بدون مرز انقلاب اسلامی «سردار سرلشکر محمد ناصر ناصری» در فرهنگسرای غدیر، دهه فجر را دهه غلبه نور بر ظلمت دانست و گفت: دهه فجر دهه درخشش ولایت و فسخ سلطنت است.

 

وی دهه فجر را دهه مطرح شدن مستضعفان و سرافکندگی مستکبران خواند و اظهار کرد: دهه فجر دهه شکست لیبرال دوموکراسی و کمونیسم  و روشن شدن حقانیت اسلام ناب است.

 

مکتب پیامبر اکرم(ص) فرازمانی، فراجناحی و فرانسلی است

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان این که دین منطقه ای نیست و برای همه جهانیان آفریده شده است، خاطرنشان کرد: همه پیامبران برای همه جهانیان پیام داشتند و رسول اکرم که خاتم پیامبران است برای هم عصر خود و نسل هعای آینده پیام داشت.

 

امام جمعه موقت تهران مکتب پیامبر اکرم(ص) را فرازمانی، فراجناحی و فرانسلی عنوان و ابراز کرد: خداوند در قرآن به روشنی بیان  کرده است که مکتب پیامبر اکرم(ص) بر همه مکتب ها غلبه دارد و و عده جهانی شدن اسلام را داده است.

 

وی جمهوری اسلامی ایران را ام القرای جهان اسلام دانست و گفت: عالمیان نیز تشنه دریافت مکتب اسلام است و امروز جمهوری اسلامی ایران ام القرای جهان اسلام شده است و پیام پیامبر را به همه جهانیان رسانیده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان این که پیامبر اکر با چشم الهی پیروزی دین را مشاهده کرده است، اظهار کرد: رسول اکرم(ص) با چشم الهی خون شهدا را در نیجریه، یمن، جنگ تحمیلی ایران و دیگر کشورهای اسلامی مشاهده کرد و پیروزی دین را به ما بشارت داده است.

 

امام جمعه موقت تهران شهدا را حجت دانست و گفت: شهدا چشم و چراغ محافل هستند.

 

اهداف امام خمینی از به ثمر رساندن انقلاب اسلامی/امروز از دولت اسلامی فاصله داریم

وی به اهداف امام خمینی از به ثمر رساندن انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: از بین بردن شاه نخستین هدف بود و سپس تشکیل نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی و صدور انقلاب و تشکیل تمدن اسلامی از اهداف بنیانگذار انقلاب بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان این که به دولت اسلامی مورد نظر امام خمینی هنوز دست نیافته ایم، خاطرنشان کرد: دولتمران بیشتر به سیاست بازی مشغول هستند تا به زدودن فقر و پیاده کردن اسلام توجه شود و از دولت اسلامی فاصله داریم.

 

امام جمعه موقت تهران به صدور فکر و اندیشه امام خمینی به جهان اشاره و بیان کرد: ایشان برای نجات مستضعفان قیام کردند و اطمینان دادند که این قرن غلبه مستضعفان بر ستمگران است که این پیش بینی تحقق یافته است.

 

وی افزود: امام خمینی شکست کمونیست ها را حتمی می دانست و هشدار داد که مراقب باشید تا در دام امپریالیسم نیفتید.


حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به حمله غرب و شرق در جنگ تحمیلی به کشور، گفت: به جرم انقلاب غرب و شرق به ما حمله کرد و ما در برابر دنیا قرار گرفتیم و به دفاع از کشور پرداختیم.

 

انقلاب اسلامی بدون مرز است

امام جمعه موقت تهران با بیان این که انقلاب ما بدون مرز است، اظهار کرد: امروز روز صدور فرهنگ است نخست فرهنگ را به جهان صادر کردیم و سپس نیروی فیزیکی را به کشورهای منطقه از جمله سوریه و عراق ارسال کردیم.

 

وی انقلاب اسلامی ایران را انقلاب اعتقادی و فرهنگی عنوان و بیان کرد: دیروز برای شلمچه و غرب و دفاع از مرزهای کشور فرزندان انقلاب جان خود را نثار می کردند و امروز در سوریه و عراق و یمن مرز انقلاب را توسعه دادیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی شهید ناصری را پیشرو در شهادت دانست و گفت: این شهید با شهادت در افغانستان پیشرو در شهادت هستند و انقلاب را به خارج از مرزهای ایران صادر کردند.

 

صدای امام خمینی (ره)، قرآن و پیامبر(ص) به بیشتر نقاط دنیا رسیده است

امام جمعه موقت تهران به نفوذ انقلاب اسلامی در دنیا اشاره و  اظهار کرد: امروز انقلاب در آمریکا، انگلیس، آفریقا، آسیا و خاورمیانه حضور دارد، لندن را امام حسین(ع) و عاشورا تسخیر کرده است و در روز عاشوا بیش از 60 مرکز در لندن به عذاداری سیدالشهدا(ع) می پردازند.

 

وی افزود: بیش از 10 هزار خانم محجبه به همراه مردان در خیابان های لندن شعار و اهداف امام حسین(ع) را بیان می کنند و در خانه های لندن ندای «یا حسین» سر می دهند.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی حمایت از فلستین را دلیل جهانی بودن انقلاب دانست و گفت: امام خمینی مسأله فلستین را مسأله اسلام دانست و حمایت از فلستین را موجب کنترل غده سرطانی یعنی صهیونیسم بین الملل است.

 

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب در امریکا تنها 2 تا مسجد بود اما امروز بیش از 2 هزار مسجد وجود دارد و این فضایی که علیه استکبار به وجود آمده است به خاطر زنگ انقلاب است و این صدای امام خمینی (ره)، قرآن و پیامبر است که به بیشتر نقاط دنیا رسیده است.

 

وی با اشاره به ایستادگی حزب الله در برابر اسرائیل، ابراز کرد: انقلاب اسلامی فرامزی است و جهان تسنن زیر پرچم رهبر ی گوش به فرمان هستند تا در برابر اسرائیل و استکبرا بایستند و این قدرت دین است که انقلاب با رهبری این سید  اسرائیل را نابود می کند.

 

ولایت فقیه ستون انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی از یاد بردن شعار امام(امامت) توسط برخی از مسؤولین را یکی از مشکلات داخلی عنوان و اظهار کرد: شعار امام ، شعار امامت بود که ستون انقلاب است و صدور انقلاب زیر پرچم امامت که رهبر ی است تحقق می یابد.

 

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: ولایت پدیده عرشی است و دل ها را تسخیر می کند و نیز حمایت از مستضعفان و مظلومان است که ریشه در قرآن دارد.

 

وی با اشاره به جایگاه رفیع ولایت فقیه، گفت: اگر نفوذ امام نبود نمی توانستیم در برابر غرب و شرق بایستیم و در سایه رهبری به پیشرفت هایی در زمینه های مختلف از جمله دانش ماهواره ای و سلول های بنیادی دست یافتیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با تشکیل جامعه المصطفی بیش از صد سفیر را صادر کرد و به اعجاز امام آوازه انقلاب به دنیا رسید.

 

بدنام کردن اسلام و نفوذ از نقشه های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب

امام جمعه موقت تهران به ناکامی استکبار در برابر انقلاب اسلامی و به وجود آوردن گروه های تروریستی اشاره و خاطرنشان کرد: اسرائیل و استکبار داعش را ایجاد کردند تا با کودک کشی و آتش زدن انسان ها اسلام و جهاد اسلامی را بدنام  کنند.

 

وی نفوذ را از نقشه های دیگر دشمن عنوان و ابراز کرد: دشمن تلاش می کند تا افرادی را در مجلس وارد کند تا زیر پرچم اسلام و ولایت فقیه نباشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی افزود: مجلس ششم را نباید فراموش کردکه مسأله هسته ای را محکوم و تحصن کردند، این ها آدم های وابسته به آمریکا بودند و نیز فتنه 88 و 78 نباید از یاد برود که اگر این افراد به مجلس راه پیدا کنند راه را برای انگلیس و آمریکا هموار می کنند که آن روز عزای پابرهنگان و مظلومان است./1310/پ201/ج

ارسال نظرات