۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۳۱۴۸۹۹
نوربخش در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه:

سازمان تأمین اجتماعی در رویدادهای سیاسی به ویژه انتخابات اعلام بی‌طرفی می‌کند

خبرگزاری رسا - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از اعلام آمادگی سازمان مطبوع خود برای همکاری با منتخبان مردم در دوره بعدی مجلس شورای اسلامی در مبنای تخصصی و بی‌طرفی این سازمان در رویدادهای سیاسی به ویژه انتخابات خبر داد.
نوربخش مديرعامل سازمان تأمين احتماعي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به دستاوردهای تأمین اجتماعی پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: خدمات سازمان تأمین اجتماعی در دوران رییس جمهوری آقای روحانی با تمام مشکلات بدون وقفه صورت گرفته است.
 
وی شرایط گذشته سازمان را در شأن مردم ندانست و تصریح کرد: استکبا رجهانی توسط منافقان و بعد جنگ نظامی و سپس شبیخون فرهنگی و تحریم اقتصادی از ابتدای انقلاب رویاروی انقلاب اسلامی ایران قرار گرفت و مشکلاتی را به وجود آورد، اما با تدابیر صورت گرفته و پشتیبانی سازمان تأمین اجتماعی و تکمیل طرح تحول سلامت مشکلات از بین می‌رود.
 
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان این‌که با برداشته شدن تحریم‌ها دریچه نوینی بر روی اقتصاد کشور گشوده است و مشکلات را با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت، گفت: سازمان تأمین اجتماعی با حمایت و همراهی شرکا در آینده‌ای نزدیک سازمانی پایدار، پویا، چابک و سلامت در پاسخ‌گویی با شرایط هوشمند و سرویس‌های مناسب خواهد بود.
 
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از اعلام آمادگی سازمان تأمین اجتماعی برای همکاری با منتخبان مردم در دوره بعدی مجلس شورای اسلامی در مبنای تخصصی و بی‌طرفی این سازمان در رویدادهای سیاسی به ویژه انتخابات خبر داد و و ابراز امیدواری کرد که انتخابات باشکوهی پیش‌رو داشته باشیم.
 
نوربخش ابراز امیدواری کرد که سازمان تأمین اجتماعی با ایجاد تعامل مناسب بتواند مشکلات پیش‌رو را متناسب با نمایندگان مجلس از پیش رو بردارد و گفت: مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی با عزمی راسخ در جهت منویات رهبر معظم انقلاب و دولت در آسیب‌شناسی اوضاع دیروز و امروز اقتصادی کشور، بازسازی خدمات سازمان را وظیفه خود می‌داند.
 
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تصریح بر شرکت حداکثری مردم که سبب کوبیدن مشت دیگری بر دهان استکبار می‌شود، ابراز کرد: مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی همراه و همگام با مردم با حضور حماسی در جشن بزرگ 22 بهمن‌ماه با آرمان‌های مقدس و بلند جمهوری اسلامی ایران پیمانی دوباره خواهند بست./920/پ202/ی
ارسال نظرات