۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۳۱۴۹۲۲
وزیر بهداشت:

مسؤولان برای رفاه مردم تلاش کنند/ معیارهای رهبر انقلاب برای انتخابات در نظر گرفته شود

خبرگزاری رساـ قاضی زاده هاشمی: با بیان این‌که مشکلات اقتصادی کشور با همدلی مردم قابل حل است، گفت: لازم است مسؤولان برای رفاه مردم تلاش کنند.
وزير بهداشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز با بیان این‌که مشکلات اقتصادی کشور با همدلی مردم قابل حل است، گفت: امروز مسوولان برای رفاه مردم لازم است تلاش کنند.


وی با بیان این‌که دور شدن مسوولان از اخلاص در نظام اسلامی و وجود برخی فرصت طلبان از آفات نظام است، ابراز داشت: شهید مطهری این معلم اخلاق بعد از پیروزی انقلاب حضور فرصت طلبان و دور شدن مسؤولان از اخلاص را دو آفت بزرگ برای انقلاب اسلامی دانست.


وزیر بهداشت با اشاره به انتخابات پیش روی ملت ایران، ابراز داشت: ملت ایران با توجه به معیار های رهبری بهتریه گزینه را برای مجلس دهم انتخاب  کنند، باید در انتخابات آتی معیارهای رهبری در نظر گرفته شود و برا اساس رأی داد.


وی با بیان این‌که ایران اسلامی به برکت نیروهای مسلح و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در غرب آسیا حرف اول را می‌زند، خاطر نشان کرد: هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد تا روزی که از دروز دچار آسیب شویم.


هاشمی با بیان این‌که 80 درصد از 11 میلیون بیمه شده در سال های گذشته درآمد ماهیانه زیر یک میلیون تومان دارند، ادامه داد: با تلاش مسؤولان وضعیت کیفی خدمات رسانی به مردم ارتقاء یافته است و بهتر شده است.


وی خدمات بهداشتی و درمانی را نسبت به گذشته سامان یافته و چشمگیر عنوان و تأکید کرد: تحولات چشمگیری در بخش امدادرسانی و زایمان انجام شده است و همچنین در امداد رسانی به کمک ارتش جمهوری اسلامی ایران شاهد نجات جانِ صدها نفر بودیم.

 

هاشمی با بیان این‌که زمانی قیمت نفت 140 دلار بود اما حال به زیر 30 دلار رسید، گفت: قیمت نفت به شدت کاهش یافته است و امروز ما و مسؤولان، کشور را در چنین شرایطی اداره می‌کنیم./854/پ202/ج1

ارسال نظرات