۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۳۱۵۹۱۵
آیت الله مجتهد شبستری:

انقلاب اسلامی بر کلمه توحید استوار است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران ریشه ای توحیدی و الهی دارد و برگرفته از دین مبین اسلام است، گفت: اگر دشمنان این نظام تا به امروز به این انقلاب نتوانسته اند ضربه‌ای وارد کنند به جهت توحیدی و الهی بودن این انقلاب است.
 آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جمع مدیران و فرماندهان شبستر، با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی با اتکا به خداوند متعال به پیروری رسید.

 


وی انقلاب سال 57 را الهی و اسلامی دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران ریشه ای توحیدی و الهی دارد و برگرفته از دین مبین اسلامی است، اگر دشمنان این نظام تا به امروز به این انقلاب نتونسته اند ضربه‌ای وارد کنند به جهت توحیدی و الهی بود این انقلاب است.

 


عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که این انقلاب با اتحاد و انسجام ملت تحت رهبری امام خمینی(ره) و تحت کلمه توحید به پیروزی رسید، ابراز داشت: رمز پیروزی و تداوم این نظام در حقیقت توحید و اعتقاد به منبع لایزال الهی است.

 


وی خاطرنشان کرد: اگر آموزه های دین مبین اسلام و عنصر اسلامیت ملت ایران نبود و ملت از انگیزه الهی بهره نمی برد این انقلاب به پیروزی نمی رسید، انگیزه الهی و اعتقاد به خداوند متعال بود که سبب شد این انقلاب با وجود دشمنی ها و دست های استکبار به پیروزی رسید.

 


امام جمعه تبریز با اشاره به تهاجم فرهنگی غربی و ایجاد ابتذال فرهنگی در جامعه اسلامی، افزود: دشمن با این برنامه محور تداوم انقلاب یعنی اسلامیت و اعتقاد به خداوند را نشانه رفته است و تلاش دارد تا از این رهگذر نفوذ و سلطه خود را اعاده کند.

 


وی با اشاره به برنامه های پیچیده دشمن به اندیشه براندازی، افزود: جنگ نرم، تفرقه افکنی و دوقطبی سازی جامعه از نقشه های شوم استکبار جهانی برای هدف قرار دادن اعتقادات ملت ایران و استحاله فرهنگی مردم است.

 


رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به مؤلفه های تقویت و گسترش مسائل فرهنگی و قرآنی، تأکید کرد: حضور سازمان یافته مردم درنمازهای دشمن شکن جمعه، محافل قرآنی، سنگرهای تربیتی، آئین های مذهبی و کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها مؤثر در این نبرد نرم است.

 


وی با تأکید بر حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند امسال، اذعان داشت: هر رأی که به صندوق ریخته می شود، تیری بر قلب دشمن استکباری است و دشمن از حضور ملت حراسان و خوف ناک است./854/202/ب1

ارسال نظرات