۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۳۱۶۲۴۱
حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی:

مردم ایران عزت و صلابت خود را به جهانیان نشان دادند

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با بیان این‌که یوم‌الله 22 بهمن از نعمت‌های خدا است، از حضور پرشور ملت ایران در این راهپیمایی عظیم تقدیر کرد و گفت: مردم شریف ایران یک بار دیگر عزت، شرافت، صلابت و اسلام خواهی خود را به جهانیان نشان دادند.
حجت الاسلام سيد حسن رباني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از طلاب و خانواده های ایشان که به همکاری مرکز خدمات حوزه های علمیه طرح حفظ قرآن را آغاز کرده اند، عصر امروز با حضور در مدرسه امیرالمؤمین(ع) با حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

حجت الاسلام سید حسن ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه در ابتدای این دیدار با با تبریک ایام پر برکت و نعمت آفرین دهه فجر و سالروز 22 بهمن اظهار داشت: ما مدیون امام خمینی(ره) و یاران او هستیم و آن ها بودند که سرچشمه خیر و برکت به اذن خدا شدند.

 

وی با اشاره به راهپیمایی دشمن شکن ملت بزرگ ایران خاطرنشان کرد: این روز عظیم مظهر یکی از نعمت های خدا است و باید قدر دان ملت شریف ایران بود که یک بار دیگر عزت، شرافت، صلابت و اسلام خواهی خود را به جهانیان نشان دادند.

 

حجت الاسلام ربانی در ادامه به معرفی جمع حاضر پرداخت و عنوان داشت: این افراد جمعی از طلاب و خانواده های آن ها هستند که وارد امر حفظ قرآن کریم شده اند و ما معتقدیم که این کتاب معجزه بزرگ رسول خدا(ص) است و این عمل یکی از کارهای فرهنگی مرکز خدمات در جهت ارتقای فرهنگ قرآن در بین فرزندان طلاب و ارتقای سطح حفظ قرآن درخانوداه های آن ها است.

 

وی با اشاره به ضرورت گسترش نورانیت قرآن تصریح کرد: به شکر خدا امسال مسابقات قرآنی نیز برگزار کرده ایم که از بین همسران و فرزندان از حدود بیست استان در حال برگزاری دور نهایی هستیم و مسابقات در دوره پنج، ده، پانزده و کل قرآن ادامه داده ایم که فردا اختتامیه این مسابقات برگزار می شود.

 

رییس مرکز خدمات حوزه با اشاره به استقبال خوب طلاب و خانواده های آن ها از برنامه های قرآنی تأکید کرد: سال گذشته در مرکز خدمات قدم مبارکی در امر قرآن برداشته شد؛ اما امسال رغبت و شوق بیشتری دیده شد و انشاءالله در برنامه های بعدی همه خانواده روحانی در این امر مشارکت چشم گیری داشته باشند همانطور که قرآن خودش را خارج کننده افراد از ظلمت معرفی می کند بتوانیم از هدایت این معجزه بزرگ استفاده کنیم./1330/پ202/ی

ارسال نظرات