۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۳۱۶۳۸۳
رییس کانون سنگرسازان کشور:

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند حرکت جهادی است

خبرگزاری رسا ـ رییس کانون سنگرسازان کشور گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند حرکت جهادی است که باید همان تفکر و اقدام دوران دفاع مقدس در این راستا وجود داشته باشد.
عکسي از اقتصاد مقاومتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عظیمی رییس کانون سنگرسازان کشور، امشب در یادواره 33 شهید گمنام آمل و شهدای منطقه پایین بازار و حومه آمل که در مسجد هدایت برگزار شد با بیان این که برگزاری یادواره های شهدا زمینه ارتباط نسل ها با فرهنگ جهاد و شهادت می شود، گفت: میراث انقلاب و شهدا و دفاع از اسلام در اطاعت از رهبر معظم انقلاب است.


عظیمی خاطرنشان کرد: نیاز است در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کوشا بوده و از همه ظرفیت ها برای گسترش آن تلاش های لازم را صورت دهیم.


 وی با اشاره به این که تحقق اقتصاد مقاومتی امری مهم و اساسی است، بیان داشت: امروزهم در حال جهاد هستیم که این کلمه مقدس است و به اذن ولی فقیه معنی پیدا می کند.


عظیمی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بر تحقق اقتصاد مقاومتی توجه ویژه ای دارند که ضرورت دارد در این راستا کوشا بوده و زمینه اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری را فراهم کنیم.


رییس کانون سنگرسازان کشور ادامه داد: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند حرکت جهادی است که باید همان تفکر و اقدام دوران دفاع مقدس در این راستا وجود داشته باشد.


وی خاطرنشان کرد: کاپیتالیسم ایجاد یک اقتصاد برای رفاه و سهام داران بزرگ، رفاه سرمایه داری و زیرپا گذاشتن مردم است که در آن سیستم فقط پول ارزش دارد و برای مردم اهمیتی قائل نیستند.


عظیمی ادامه داد: این مفهوم در دنیا به چالش کشیده شد و مفهوم خاصی ندارد که زمینه جنگ طبقاتی شده و از نظر اسلام مردود شمرده شده است.


جانباز دفاع مقدس با بیان این که امروز تهاجم اقتصادی بیرونی و درونی است، گفت: ناچار هستیم وارد این جنگ اقتصادی شده و تلاش های شایسته ای را صورت دهیم.


رییس کانون سنگرسازان کشور ادامه داد: در اقتصاد ما فرهنگ کاپیتالیسم رخنه کرده و سبب شد پول ارزش داشته و مردم ارزش ندارند و هر کس 51 درصد سهام دارد از ارزش برخوردار بوده و شناخته می شود که این سبب ایجاد اختلاف طبقاتی شده است.


وی تصریح کرد: ضرورت دارد مفهوم اقتصاد غرب زده را مردود کرده و برای ترویج اقتصاد مقاومتی گام های اساسی و شایسته ای برداریم که برکات و دستاوردهای ارزشمندی برای نظام اسلامی دارد./1314/203/ب3

ارسال نظرات