۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۳۱۶۶۵۹
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

کاندیداهای انتخابات اخلاق را سرلوحه امور خود قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که کاندیدای انتخابات اخلاق را سرلوحه امور خود دهند، گفت: اهانتی به کاندیدای دیگر در جریان تبلیغات صورت نگیرد و شما تکلیفی داشتید که شرکت کردید و اگر انتخاب نشدید جای ناراحتی ندارد.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در نشست هم اندیشی با کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه آمل و لاریجان اظهارداشت: باید از خداوند متعال بخواهیم کارهای ما با برکت باشد که در آن زمان می توانیم بگوییم مومن هستیم و کارهای خود را زیبا انجام دادیم.


وی تصریح کرد: اگر از ابتدا با مشکل باشیم مقدمه سقوط ما فراهم می شود که قدم نخست را کج بگذاریم در آخر دامن گیر می شود.


امام جمعه آمل افزود: در هر دوره انتخابات مردم ما به زیبایی به سراسر جهان نشان دادند که ارادت و علاقه ای والا نسبت به انقلاب اسلامی دارند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: از همان روزهای نخست انقلاب اسلامی عده ای می گفتند انتخابات لازم نیست که امام راحل فرمودند مردم مهم هستند که باید آرای آنان را محترم بشماریم.


حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که بیانات امام راحل کلیدی بوده است، گفت: اگر ملت ما در راهپیمایی 22 بهمن دنیا را به حیرت می گذارد به برکت بیانات امام خمینی(ره) است که مردم حضوری پرشور و گسترده دارند.


وی ادامه داد: مردم ما نظام و انقلاب را دوست دارند که در راهپیمایی ها و انتخابات حضوری حماسی و شورانگیز دارند و در راه تحکیم و ترویج ارزش های نظام اسلامی ثابت قدم و پایدار هستند.


امام جمعه آمل با بیان این که انسانی مراقب اعمال خود باشد می تواند به اوج و مراتب والایی دست پیدا کند، گفت: ضرورت دارد حسن نیت و صداقت را سرلوحه امور خود قرار دهیم که برکات و ثمرات ارزشمندی دارد.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که قرار است سنگین ترین کارها را برعهده گیرید که امیدواریم نیت های شما صادق و پاک باشد، افزود: اگر هر یک از کاندیدا در انتخابات برگزیده شدند اهتمام خود را برای رفع معضلات و مشکلات مردم قرار دهند.


حجت الاسلام رحمانی آملی تصریح کرد: مردم ما مردم دیروز نیستند و آگاهی بسیاری به امور مختلف داشته و نسبت به مسائل آگاهی های لازم را دارند.


وی با بیان این که انقلاب اسلامی مدیون خون های پاک شهدا است، گفت: می طلبد به عنوان یک مدافع ارزش های انقلاب اسلامی وارد انتخابات شده و در این عرصه کوشا باشیم.


امام جمعه آمل با اشاره به این که کاندیدای انتخابات اخلاق را سرلوحه امور خود دهند، بیان داشت: اهانتی به کاندیدای دیگر در جریان تبلیغات صورت نگیرد و شما تکلیفی داشتید که شرکت کردید و اگر انتخاب نشدید جای ناراحتی ندارد.


احمد منفرد، فرماندار ویژه آمل با بیان این که هر دوره انتخاباتی باید برای دوره آینده کمک کند تا کم و کاستی های قانونی مرتفع شود، تصریح کرد: فرمانداری باید انتخابات را به گونه ای برگزار کند تا انتخاباتی با محوریت قانون صورت گیرد.


وی افزود: مشارکت حداکثری، سلامت در انتخابات، رقابت سالم و ایجاد فضای با نشاط سیاسی استراتژی نظام است که دشمن دارد عکس این قضیه کار می کند.


رییس ستاد انتخابات آمل با بیان این که از روز 29 بهمن تبلیغات شروع می ود و تا هشت صبح روز 6 اسفند ادامه دارد که کاندیدا و حامیان آن ها با محوریت قانون کارهای خود را انجام دهند، خاطرنشان کرد: ایجاد فضای سالم و بدون تخریب رعایت شده و مصالح نظام را ترجیح دهیم و قصد خدمت به مردم داشته باشیم.


منفرد با تاکید بر این که در فضای مجازی و رسانه ای با تبلیغات زودهنگام مواجه هستیم، گفت: متاسفانه بعضی وقت ها بی اخلاقی هایی صورت می گیرد که متوجه حواشی قضیه است و این شایسته ملت شریف ایران نیست./1314/202/ب3

ارسال نظرات