۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۳۱۶۸۲۱
مدیر دفتر آیت الله نجفی:

عشائر مانند دژ از مرجعیت عراق دفاع می‎کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر دفتر حضرت آیت الله نجفی طی همایشی به نقش عشائر در عراق اشاره کرد و گفت: عشائر مانند دژ از مرجعیت عراق دفاع می‌کنند.
حجت الاسلام شيخ علي نجفي، مدير دفتر حضرت آيت الله شيخ بشير نجفي، از مراجع تقليد نجف اشراف

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی نجفی، مدیر دفتر حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی، از مراجع تقلید نجف اشرف در همایش عشائر عراق گفت: عشائر جایگاه و اهمیت ویژه‎ای در نزد مراجع تقلید نجف دارند.


وی افزود: عشائر بارها در مراحل مختلف تاریخ اثبات کردند که مانند دژی از مرجعیت، ملت و کشورشان دفاع کرده‎اند و عراقی اصیل هستند.


مدیر دفتر حضرت آیت الله نجفی تصریح کرد: عشائر عراق در جریان انقلاب 1920 میلادی با شجاعت و قدرت از مرجعیت و ولایت در برابر اشغالگران و مستکبران جهان دفاع کردند و همین غیرت و رشادت نیز در نسل امروز از عشائر وجود دارد.


وی تاکید کرد که عشائر با پیوستن به بسیج مردمی با قدرت در برابر جریان‎های تروریستی و تکفیری ایستاده اند و با پاکسازی برخی مناطق نظیر استان های صلاح الدین و الرمادی در عملیات آزادی موصل نیز مشارکت خواهند داشت.


شیخ‎های عشائر و رؤوسای قبایل در این همایش باردیگر با مرجعیت عراق تجدید عهد و پیمان کرده و بر ضرورت پیروی از دستورات و توصیه‎های آنان تاکید کردند./994/ب902/د

ارسال نظرات