۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۳۱۷۳۲۶
امام جمعه بروجرد تأکید کرد؛

نامزدها از تخریب و شایعه پراکنی در فضای مجازی خودداری کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با انتقاد از وضعیت فضای مجازی در عرصه انتخابات شهرستان بروجرد گفت: نامزدها باید از تخریب و شایعه پراکنی در فضای مجازی خودداری کنند.
حجت الاسلام ترابي-امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در دیدار با نامزدهای انتخاباتی، اعضای هیأت نظارت، هیأت اجرایی و اعضای شورای تأمین بروجرد که در سالن همایش فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: نامزدها به عنوان رکن سوم انتخابات هستند.

 

وی با بیان این که برگزاری انتخابت آزاد، سالم و دارای امنیت باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: مردم، مسؤولان و نامزدها در این زمینه نقش بسیار مهمی بر عهده دارند.

 

حجت الاسلام ترابی با اشاره به این که در طول 37 سال عمر انقلاب اسلامی، 36 انتخابات مهم و سالم برگزار شده است، عنوان داشت: این امر به برکت وجود ولی فقیه بوده است.

 

وی حضور و پشتیبانی مردم در برگزاری انتخابات را امری مهم دانست و گفت: مردم به برکت انقلاب اسلامی همواره مشارکت خوبی در عرصه های مختلف داشته اند و هرجا نظام به حضور آنان نیاز داشته باشد دریغ نمی کنند.

 

امام جمعه بروجرد با تأکید بر هوشیاری در برابر توطئه های دشمن بیان داشت: فتنه 88 توطئه دشمن در قالب تقلب در انتخابات و ضربه زدن به اصل نظام بود.

 

وی در ادامه با بیان این که نامزدها باید مطمئن باشند که مجریان انتخابات از عوامل اجرایی و امانتدار رأی مردم هستند، افزود: از تخریب و توهین در تبلیغات انتخاباتی باید خودداری شود.

 

حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: نامزدها باید از فضای مجازی برای بیان توانمندی های خود بهره مند شوند و از شایعه سازی و تخریب دیگران در فضای مجازی خودداری کنند.

 

وی با تأکید بر این که اجازه ندهند هوادارانشان به مسائل حاشیه ای ورود کنند، عنوان داشت: در این راستا باید از افراد متدین و معتقد به ارزش های اخلاقی استفاده کنند.

 

امام جمعه بروجرد با بیان این که ساز و کار موجود اجازه تخلف گسترده و تقلب را به نامزدها نمی دهد، خاطرنشان کرد: نامزدها اجازه ندهند عده ای به نام حمایت از نامزدها کارهای خلاف قانونی انجام دهند.

 

وی با بیان این که امروز جمهوری اسلامی ایران مردم سالارترین نظام سیاسی در دنیا است، اظهار داشت: در یک نظام سیاسی مبتنی بر دین اسلام همچون جمهوری اسلامی رأی مردم سرنوشت ساز است و این رأی خنثی کننده دسیسه های دشمن است./9459/202/ب3

ارسال نظرات