۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۸
کد خبر: ۳۱۷۴۶۲
آیت الله آملی لاریجانی:

نظام اسلامی به برکت حضور مردم مقتدرتر از هر زمان دیگری است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله آملی لاریجانی با بیان این که محکم به میدان آمدن نظام اسلامی متکی به آرای مردم است، گفت: امروز نظام اسلامی از هر زمان دیگری توانمند و مقتدرتر بوده و در دنیا اثرگذار است.
آيت الله آملي لاريجاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه، شب گذشته در نخستین همایش تخصصی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری شمال کشور که در مجتمع رفاهی نفت محمودآباد برگزار شد با بیان این که اخلاق حرفه ای بر ما که در مشاغل مختلف حضور داریم بسیار قابل توجه است، گفت: یکی از عواملی که از اوایل ورود به دستگاه قضایی به قضات و دیگر عوامل توصیه می کردم اهتمام در اجرای اخلاق حرفه ای بوده است.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردمی صبور، خوب و توانمندی داریم که سزاوار هرگونه خدمت رسانی هستند و ضرورت دارد هر فردی در سمت خود اخلاق حرفه ای را رعایت کند.


وی ادامه داد: لازم نیست هر چه تقاضا می شود مورد اجابت قرار دهیم که بسیاری از تقاضاها عجیب بوده و مردم اطلاعات درستی در آن خصوص ندارند اما رفع مشکلات مردم در حدی که مربوط به ما می شود مورد رضایت حضرت حق و امری انسانی و نوع دوستانه است که ضرورت دارد رعایت کنیم.


آیت الله آملی لاریجانی با بیان این که انتخابات مظهر ظهور و حضور اراده مردم است که باید جدی گرفته شود، گفت: انتخابات آثاری دارد که یکی از آن ها پیام دادن به کشورهای سلطه گر است.


رییس قوه قضاییه تصریح کرد: حضور در انتخابات نشان می دهد مردم ما توانمند هستند و کشوری که می خواهد با نشاط باشد سلایق مختلفی دارد اما برای اهداف اصلی انقلاب به میدان آمده که این مردم صلابت و اقتدار خود را نشان دادند.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: حضور در انتخابات برای برطرف شدن پاره ای از مشکلات کمک می کند و اگر دشمنان بدانند مردم ما بر سر نظام اسلامی با کسی معامله ای نمی کنند رفتار آن ها نیز متفاوت می شود.


وی با بیان این که محکم به میدان آمدن نظام اسلامی متکی به آرای مردم است، گفت: امروز نظام اسلامی از هر زمان دیگری توانمند و مقتدرتر بوده و در دنیا اثرگذار است.


آیت الله آملی لاریجانی خاطرنشان کرد: نیاز است از حضرت حق بخواهیم انتخابات ما را مظهری برای صلابت مردم قرار دهد.


رییس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: یکی از راه های پیشرفت انسان این است امور خود را جمع کرده و از تفرق و پریشانی اجتناب کند که وقتی هم و غم انسان متکثر می شود نمی تواند پیشرفت کند.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: روزی بر ما می گذرد از زمان هایی که گذشته و در فکر نبودیم پشیمان می شویم که در طول روز به حق تعالی نگاه می کنیم و با غفلت از آن می گذریم.


وی افزود: اگر انسان با خداوند متعال انس گرفت و شب ها بیداری پیشه کرد، حق تعالی را در همه امور حاظر و ناظر می بیند که از بالاترین نعمات است./1314/202/ب2

ارسال نظرات