۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۳۱۷۸۱۷

دشمن صهیونیستی در پی تغذیه اجباری خبرنگار اسیر فلسطینی

خبرگزاری رسا ـ رژیم صهیونیستی در سایه تحرک ضعیف و کم رنگ گروه ها و طرف‎های رسمی فلسطینی برای نجات محمد القیق خبرنگار اسیر فلسطینی که از 90 روز پیش دست به اعتصاب غذا زده است، درصدد تغذیه اجباری وی است.
محمد القيق خبرنگار فلسطيني در بند رژيم صهيونيستي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، عیسی قراقع، رییس هیات امور اسرا و آزادگان فلسطین اظهار داشت که دشمن صهیونیستی درصدد تغذیه اجباری اسیر القیق است و هر لحظه ممکن است دست به چنین کاری بزند.


وی اظهار داشت که راه های قضایی برای آزادی القیق تاکنون بی نتیجه بوده است به ویژه اینکه دادگاه عالی رژیم صهیونیستی روز سه شنبه گذشته اعلام کرد که به هیچ دادخواستی در این زمینه رسیدگی نمی کند.


محمد القیق خبرنگار اسیر فلسطینی به منظور حمایت از ندای آزادیخواهانه دست به اعتصاب غذای نامحدود زده است و فلسطینیان در نوار غزه، کرانه باختری، قدس و فلسطین اشغالی 1948 همچنان با وی اعلام همبستگی می کنند اما طرف های رسمی فلسطینی و محافل بین المللی در این زمینه سکوت کرده اند و حتی تشکیلات خودگردان به جای تلاش برای آزادی محمد القیق، درصدد شرکت در اجلاس صلح در قدس اشغالی با مشارکت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی است.


بی تحرکی طرف های رسمی فلسطینی موجب شده است تا فعالان فلسطینی خود وارد عمل شده و مقابل بیمارستان عفوله که اسیر القیق در آنجا بستری است اعتصاب غذا کرده اند و در همین راستا، «شیخ رائد صلاح » رییس جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی تصریح کرد:  زمانی که نظامیان صهیونیست از اعتصاب غذای ما مقابل بیمارستان عفوله باخبر شدند، دیوانه شده و همه ما را از بیمارستان اخراج کردند و حتی 3 نفر را بازداشت و عده ای را نیز به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند./994/ب102/د

ارسال نظرات