۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۳۱۸۲۵۵
امام جمعه بندر امام خمینی؛

استکبارستیزی شعار اصلی و محوری نامزدهای انتخاباتی باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با اشاره به در پیش بودن انتخابات و شعارهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی گفت: نامزدهای انتخاباتی شعار استکبار ستیزی و سازش ناپذیری بادشمنان را در برنامه های تبلیغاتی خود پررنگ و محور قرار دهند.
حجت الاسلام محمد تابش ، امام جمعه بندر امام خميني (ره)

حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندرامام خمینی(ره) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در آستانه هفتم اسفندماه اظهار داشت: نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی خود را واجد شرایط مصوب قانون اساسی برای نمایندگی می دانند.

 

امام جمعه بندر امام تصریح کرد: التزام به اسلام، ولایت فقیه و نظام اسلامی از جمله شرایط نمایندگان مجلس است و این نمایندگان با حضور در مجلس و سوگند خواهان دفاع از کشور، نظام اسلامی، استقلال، حاکمیت آن هستند.

 

حجت الاسلام تابش با توصیه نامزدهای انتخاباتی مبنی بر سر دادن و محور قرار دادن شعار استکبارستیزی و عدم سازش با دشمنان همچون آمریکا و انگلیس افزود: نامزدهای انتخاباتی سخنان رهبر معظم انقلاب، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جوانان انقلابی را در شعارهای انتخاباتی خود پررنگ‌تر کنند.

 

این مقام مسؤول گفت: نامزدهای انتخاباتی سخنان رهبر معظم انقلاب  و محور بحث های ایشان را مدنظر قرار داده و با عمل به آنها دشمنان را مأیوس کنند.

 

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که طمع دشمنان به ویژه آمریکایی های در کژداوری های نامزدهای انتخاباتی است، ابرازداشت: نامزدهای انتخاباتی در این صورت مورد طمع دشمنان قرار خواهند گرفت.

 

امام جمعه بندرامام  خمینی(ره) با اشاره به ارتباط انتخابات و استقلال و حاکمیت کشور اظهارداشت: مجلس در حقیقت نماد حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و همان استقلال خواهی که نشان از تصمیم گیری مردم برای خود بدون دخالت و تصمیم گیری سلطه گران خارجی و کشورهای دیگر است.

 

حجت الاسلام تابش با بیان این که انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی تجلی حاکمیت ملی است، تصریح کرد: مردم با انتخاب نمایندگان و قانونگذاری و تصمیم گیری از سوی این نمایندگان، در حقیقت کشور با تکیه بر آراء مردم و نمایندگان آنها اداره می شود.

 

این مقام مسؤول حضور نمایندگان قدرتمند، عالم و امین را عاملی در تقویت استقلال و حاکمیت نظام اسلامی خاطرنشان کرد.

 

وی با اشاره به فتنه انگیزی همیشگی انگلیسی ها و تلاش برای عدم حضور ملت ایران در پای صندوق های رأی و شیطنت بازی رسانه های این کشور گفت: آنها تلاش بر این دارند که عناصر و افراد مورد نظر آنها در انتخابات پیروز شوند و آیات جنتی، مصباح یزدی و محمد یزدی از عوامل و مانعان نفوذ آنها و مدافعان و پیروان خط حزب الله و انقلاب اسلامی هستند.

 

امام جمعه بندر امام  خمینی(ره) با اشاره به سازش ناپذیری آمریکایی ها و انگلیسی ها با چنین شخصیت های انقلابی افزود: ملت ایران در 7 اسفند با برخورداری از بیداری و بصیرت پاسخی منفی به رسانه های خارجی داده و انشاالله شاهد بیشترین رأی دهی به این عزیزان خواهیم بود./9456/302/ب2

ارسال نظرات