۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۷
کد خبر: ۳۱۸۳۵۱
استاد حوزه و دانشگاه:

حضور و انتخاب اصلح، دو واجب عرصه انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که افرادی باید انتخاب شوند که دلسوز ارزش ها، نظام و انقلاب و خدمتگزار صدیق و واقعی به ملت باشند، گفت: حضور حداکثری مردم در تقابل با دشمن است.
حجت الاسلام قاسم ارمي

حجت الاسلام قاسم ارمی، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که مردم همواره خلاف نظر دشمن عمل می کنند، گفت: دشمن انقلاب، پروسه ای را در تمام انتخابات های ایران اسلامی دنبال می کند که آن عدم برگزاری انتخابات است.

 

وی افزود: دشمن همچنین به دنبال پرشور برگزار نشدن انتخابات است که ملت ایران با آگاهی از اهداف دشمن، با تبلیغات سوء دشمن مبارزه می کنند.

 

حجت الاسلام ارمی با تأکید بر این که حضور حداکثری مردم در تقابل با دشمن است، گفت: در برخی از دوره ها مانند انتخابات سال 88 دشمن سعی بر تلخ کردن ذائقه مردم بعد از انتخابات پرشور ایران اسلامی را داشت.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که افراد نفوذی دشمن باید رصد شوند، گفت: رهبر معظم انقلاب به عنوان دیده بان دقیق و تیز بین نظام، در فرمایشات خود تأکید بر بصیرت در برابر حرکات دشمن کرد.

 

وی با اشاره به این که در زمان کنونی مردم با مراقبت و رصد کردن فعالیت های دشمن، به صورت جدی در صحنه حضور پیدا خواهند کرد، گفت: رأی قاطع مردم موجب زدن مشتی محکم به یاوه گویان داخلی و استکبار جهانی می شود.

 

به گفته وی، در انتخابات دو واجب اصل حضور و دیگری انتخاب اصلح وجود دارد، از این رو ضمن حضور پای صندوق رأی، باید انتخاب اصلح را انجام داد.

 

حجت الاسلام ارمی با تأکید بر این که نتایج انتخابات سرنوشت کشور را مشخص می کند، گفت: افرادی باید انتخاب شوند که دلسوز ارزش ها، نظام و انقلاب و خدمتگزار صدیق و واقعی به ملت باشند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که نامزدهای همراه با علما، مراجع رهبری باید انتخاب شوند، گفت: شرکت در انتخابات موجب خوشنودی امام زمان(عج) می شود./1307/302/ب3

ارسال نظرات