۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۳۱۸۷۰۸
مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی:

حضور در انتخابات تکلیف شرعی و قانونی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌شرقی شرکت در انتخابات را تکلیفی شرعی، قانونی و اخلاقی دانست.
حجت الاسلام مصائبي،

حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به جمهوریت نظام اسلامی، اظهار داشت: جمهوریت این نظام حضور گسترده مردم را می‌طلبد که از همان ابتدای انقلاب در تمامی صحنه‌‎ها حاضر بوده‌اند.

 

وی شرکت در انتخابات را تکلیفی شرعی، قانونی و اخلاقی دانست و افزود: مردم باید به این وظیفه خود عمل کرده و با آراء خود افراد اصلح را روانه مجلس شورای اسلامی کنند تا این نمایندگان بتوانند با خدمت به مردم و دفاع از خون شهدا موجبات اعتلا و پیشرفت روزافزون کشور را فراهم آورند.

 

حجت الاسلام مصائبی ادامه داد: به فرموده رهبری همه افراد حتی کسانی که دل خوشی از نظام ندارند می‌توانند در انتخابات حاضر شوند چرا که اصل جمهوریت در این نظام حاکم است و افراد با سلایق مختلف می‌توانند با رای خود سرنوشت کشور را رقم بزنند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان حضور گسترده مردم در انتخابات را موجب دلگرمی مسؤولان کشور دانست و اظهار کرد: این حضور به مسؤولان امید داده و سبب می‌شود تا بیش از پیش برای خدمت به این مردم تلاش کنند.

 

وی در خصوص پیش بینی خود از حضور مردم در پای صندوق های رأی تاکید کرد: مردم همواره در تمامی سختی‌ها و فراز و نشیب‌ها در صحنه حاضر بوده‌اند و پیش بینی می‌کنیم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بیش از پیش و گرم تر از انتخابات‌های گذشته خواهد بود.

 

حجت الاسلام مصائبی در پایان با بیان اینکه قاریان و واقفان اموال خود را برای حفظ نظام و دین اسلام وقف می‌کنند، گفت: یکی از پیام‌های قرآن حفظ دین و نظام اسلامی است، بنابراین قاریان و واقفان نیز چون سال‌های گذشته در صف اول رأی‌دهندگان حاضر می‌شوند./935/303/ب1

ارسال نظرات