۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۳۱۹۰۴۰

حجت‌الاسلام والمسلمین اسلامیان نماینده خبرگان چهارمحال و بختیاری شد

خبرگزاری رسا ـ بر اساس اعلام ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اسلامیان با کسب بیش‌ترین آرا، برنده انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این استان شد.
حجت الاسلام والمسلمين علي رضا اسلاميان، عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با شمارش آرای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اسلامیان، نماینده فعلی مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری، با کسب بیش ‌ترین آرا در بین سه نامزد انتخابات، بار دیگر به عنوان نماینده این استان در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین اسلامیان در این انتخابات با حجج اسلام والمسلمین رضا مختاری و خزاییلی رقابت می‌کرد که این دو نامزد در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان چهارمحال و بختیاری به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین اسلامیان که در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، نامزد مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت در استان چهارمحال و بختیاری بود، با کسب 245 هزار و 278 رأی به مجلس خبرگان رهبری راه یافت.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا مختاری نیز از مجموع 424 هزار و 747 رأی، با کسب 162 هزار و 796 رأی دوم شد و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی خزاییلی با کسب 16 هزار و 673 رأی در این دوره انتخاباتی سوم شد./9457/203/ب1

ارسال نظرات