۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۳۱۹۵۳۲
آیت الله شبستری:

محرومان ولی نعمت انقلاب هستند/ حیثیت و آبروی افراد در فرآیند رسیدگی ها رعایت شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با بیان این‌که محرومان ولی نعمت انقلاب هستند، گفت: خدمات ارائه شده کمیته امداد هرچه قدر از تشریفات اداری به دور باشد بهتر و حیثیت و آبروی افراد در فرآیند رسیدگی ها باید رعایت شود.
ديدار مسئولان کميته امداد با آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عصر امروز در دیدار مدیران و معاونان کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی، اظهار داشت: کمیته امداد مورد اعتماد نظام و مقام عظمای ولایت است.


آیت الله شبستری با اشاره به این‌که دین اسلام بهتر از هر دینی برای کمک به محرومان توصیه کرده است، خاطرنشان کرد: کار خیر و انفاق زمانی ماندگار است که در راه خدا صورت بگیرد، اهمیت این نهاد مقدس در نظام اسلامی به حدی است که حضرت امام(ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران،  دستور تشکیل امداد را صادر می فرماید.


وی با بیان این‌که محرومان ولی نعمت انقلاب هستند و سالروز تأسیس امداد روز مبارک و با برکت برای فقرا و نیازمندان هست، تصریح کرد: امداد روز به روز پر فروغ تر، منسجم تر از قبل بوده و دارای قوام خاص است.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید برمساعدت مردم به کمیته امداد، خاطر نشان کرد: مردم ذاتا علاقه‌مند به کارهای خیر و نیک بوده و امداد به عنوان نهاد امین نظام اسلامی، این احسان‌ها را مدیریت کند.


آیت الله شبستری با بیان این‌که مردم به کمیته امداد اعتماد دارند، تصریح کرد: انصافا در بخش‌های مختلف فعالیت‌های امداد درخشان و امیدوار کننده بوده، به ویژه در امر خودکفائی که توانمندی و خودکفا شدن مددجویان را فراهم آورده است.


نماینده خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امداد به نام مبارک حضرت امام خمینی(ره) مزین و کارها توأم با اجر معنوی  است، یادآور شد: خدمات ارائه شده هرچه قدر از تشریفات اداری به دور باشد بهتر و حیثیت و آبروی افراد در فرآیند رسیدگی ها رعایت شود.


وی در پایان با تاکید به تأمین نیازهای محرومان اظهار داشت: امداد امکانات و بودجه محدودی دارد و جهت رسیدگی مطلوب به فقرا و محرومین ، نیازمند همت دولت و ملت است./935/203/ب2

ارسال نظرات