۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۳۱۹۸۲۹
ادامه اتهام زنی سلفی‎گرایان مصر به ایران؛

داعش ساخته اندیشه و گفتمان ایرانی است

خبرگزاری رسا ـ ائتلاف صحابه مصر که به مواضع ضد شیعه شهرت دارد، ایران را متهم به حمایت از گروهک های تروریستی کرده و داعش را ساخته ایران دانست.
داعش

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ناصر رضوان موسس ائتلاف صحابه و آل البیت مصر با اتهام زنی به تهران تاکید کرد که داعش ساخته اندیشه و گفتمان ایرانی است.


وی افزود: ایران اولین کشوری است که از وجود این سازمان سود می‌برد زیرا با مطرح ساختن داعش به عنوان دولت حامی دین اسلامی اعتدالی و نماینده فرقه اهل سنت، فرصت حضور این گروهک در سوریه را داده است.


موسس ائتلاف صحابه مصر خاطر نشان کرد: ایران در تاسیس و حمایت گروه‌های تروریستی سابقه طولانی دارد و ردپای این سخن در حمایت از گروه تررویستی که انور سادات را به قتل رساند، مشاهده می‌شود تا آنجا که یکی از خیابان‌های تهران به نام قاتل انور سادات نام‌گذاری شده است.


فعال سلفی مصر با ادعای فشار دولت ایران علیه مردم اهواز، عدم حضور گروه تروریستی داعش در ایران را نشانه همکاری ایران با داعش عنوان کرده و در سخنانی متناقض، عدم مبارزه این گروه تروریستی با رژیم صهیونیستی را نیز به ایران منتسب کرد.


حزب ائتلاف صحابه مصر یکی از بزرگترین احزاب سیاسی این کشور در کنار حزب النور است که ضمن نفوذ فراوان در میان مردم به مواضع و رویکردهای ضد ایرانی و شیعی معروف هستند./981/ب903/د

ارسال نظرات