۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۳۲۰۸۰۱
امروز در قم برگزار شد؛

آئین گرامیداشت بیست و سومین سالروز تأسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور

خبرگزاری رسا ـ آئین گرامیداشت بیست و سومین سالروز تأسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با حضور ائمه جماعات و مسؤولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قم برگزار شد.
کانون مساجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آئین گرامیداشت بیست و سومین سالروز تأسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با حضور حجج اسلام مجتبی ذوالنور نماینده منتخب مردم قم در دوره دهم مجلس شورای اسلامی، عباس دانشی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، ائمه جماعات و مسؤولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قم در سالن همایش های مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران واقع در بلوار امین برگزار شد.

 

در آغاز این نشست داوودی، متخصص امنیت فضای مجازی به بیان نظرات خود پرداخت و گفت: عصر امروز عصر ارتباطات است و اطلاعات با ارزش‌ترین موردی است که معامله می شود؛ در ایران روزانه 330 میلیون پیام ارسال می شود، در حالی که بیش از 90 درصد سیستم های پیام رسانی در آمریکا قرار دارند و  آنها پیام ها را مدیریت می کنند.

 

وی ادامه داد: ماهانه 680 هزار وب سایت به ثبت می رسد اما متأسفانه نقش ما در فضای مجازی بسیار کمرنگ است و فضای مجازی را به گونه کامل به دشمنان واگذار کرده ایم؛ در مقابل آنها هرگونه که بخواهند از فضای مجازی استفاده می‌کنند و مشکلاتی برای فرهنگ ایجاد کرده اند به گونه ای که اگر فضای مجازی کنترل نشود باید برخی موارد را در دهه‌های دیگر فراموش شده دانست.

 

داوودی خاطرنشان کرد: مدیریت وب امروز در جهان بسیار با اهمیت است و در تمام شرکت‌های دنیا مدیریت وب مهم‌ترین شغل سازمانی محسوب می‌شود و حتی رهبر معظم انقلاب بزرگ‌ترین مدیر وب دنیا شناخته می‌شوند زیرا بیش از 60 درصد جهان وب‌سایت ایشان را بررسی می‌کنند؛ با همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد دوره آموزشی مدیریت وب در قم برگزار خواهد شد.

 

در ادامه نیز حجت‌الاسلام سعید روحانی، مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد استان قم با عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) بیان داشت: در استان قم کانون‌های توانمند فراوانی وجود دارند که برای کانون‌های سراسر کشور الگو هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: سال آینده دوره مدیریت فضای مجازی و بزرگ‌ترین شبکه اینترنتی در مساجد قم ایجاد خواهد شد که موجب تحول در عرصه فرهنگ می‌شود./1324/202/ب2

ارسال نظرات