۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۳۲۰۹۸۶
سردار فدوی:

عزت و عظمت ایران به جغرافیای خاصی محدود نیست

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر نمود جدیدی به خود گرفته و به جغرافیای خاصی نیز محدود نیست.
سردار فدوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، دریادار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در کنگره بزرگداشت 477 شهید شهرستان شبستر، اظهار داشت: به برکت شهیدان امنیت بسیار بالایی بر کشور حاکم بوده و نعمت بزرگ جمهوری اسلامی به پاس شهدا حاصل شده است.


وی خاطرنشان کرد: هرچه عالم جمع شود نمی توانند به عظمت شهدا پی ببرند. از نهضت سال 42 عطر و بوی شهدا در این کشور وجود داشته و در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، شهدای عزیزی به خاک افتادند تا کشور به امنیت برسد و به پاس همین خون های شهداست که هر چه از عمر جمهوری اسلامی گذشته به بزرگی و قدرت آن اضافه شده است.


سردار فدوی ادامه داد: عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر نمود جدیدی به خود گرفته و به جغرافیای خاصی نیز محدود نیست و امروزه در دنیا با پیروی از دین اسلام به پرچمداری ایران در دنیا تمدن جدیدی آغاز شده و در دنیا نمود پیدا کرده است و مصداق این تمدن آوردن شهدا از خارج از مرزها به داخل کشور است.


فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: شهدا شاخص هستند و در هر جایی از دنیا که نفس جمهوری اسلامی به آنجا رسیده و تعالیم امام و رهبری گسترش یافته، قطعا نتایج یکسانی با نتیجه پیروزی شهدا خواهند داشت و این وعده الهی قطعا محقق می شود و عزت در دنیا و بهشت در آخرت وعده الهی است.


وی با تأکید بر این‌که جناح باطل هرچقدر باهم متحد شوند، وقتی در برابر حق قرار می گیرند عددی محسوب نمی شوند، تصریح کرد: آمریکا اگر می توانست یک روز، زودتر جمهوری اسلامی را شکست دهد، صبر نمی کرد. به برکت فرماندهی امام و رهبری و با اتکا به قدرت الهی که راهبرد اساسی جمهوری اسلامی است، ایران هیچگاه این قدرت های مادی را به رسمیت نشناخته است.


سردار فدوی ادامه داد: در همین قضیه دستگیری ملوانان آمریکایی باید خاطر نشان شوم که تمام قدرت آمریکا در نیروی دریایی آنها جمع شده و نیروی دریاییشان یک ارتش کامل هوایی و دریایی است. آنها به دنبال حضور در خلیج فارس هستند و چون توانمندی پاسداران نیروی دریایی سپاه را دیدند، نتوانستند به خواسته خود برسند.


وی با بیان این‌که آمریکا سالهاست در موضع انفعال قرار دارد، افزود: دست آمریکا زیر ساطور انقلاب اسلامی است؛ مصداق قدرت ایران، همین ماجرای دستگیری ملوانان آمریکایی بود. در عمق خلیج فارس و 130 کیلیومتری بوشهر در شرایطی که با شروع برجام طراحی کرده بودند که علیه ایران اقدامات خبیثانه انجام دهند، توانستیم بین 21 ساعت دستگیری ملوانان، خیر و برکت برای کشور سرازیر شود.


سردار فدوی تصریح کرد: در همین راستا کری با ظریف تماس گرفت تا ضرر و زیان این مساله را کمتر کنند. این چهارمین بار بود که دستگیری اتفاق می افتاد و چیزی که حائز اهمیت بود؛ این مطلب است که هر روز همین منوال برقرار است و این یعنی تمکین از طرف دنیا و حاکمیت کامل ایران.


وی افزود: در صحنه ای که دستگیری اتفاق اقتاد صرفا این دو شناور نبودند و زمانی که این درگیری شروع شد ناو هواپیمابر آمریکا در 70 کیلومتری، 4 ناو فرانسوی و آلمانی، چندین هواپیمای چنگی و غیرسرنشین نیز بودند. این وضعیت منطقه بود و رزمندگان اسلام بدون هیچ ترسی این کار را کردند، باید وعده خدا را باید باور کنیم که این رمز پیروزی است./935/202/ب1

ارسال نظرات