۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۳۲۱۵۴۹
در پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی مطرح شد؛

شهید و شهادت زیباترین واژه ها در فرهنگ اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری و اسماعیل جبارزاده در پیام مشترکی تأکید کردند بدون تردید امنیت، رفاه، پیشرفت و توسعه کنونی ایران اسلامی، مرهون خون های پاک و مقدس این عزیزان است.
آيت الله شبستري، اسماعيل جبارزاده

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، آیت الله محست مجتهدشبستری نماینده ولی فقیه در استان و اسماعیل جبارزده استاندار آذربایجان شرقی امروز جمعه با صدور پیامی به مناسبت بیست و دوم اسفند، روز بزرگداشت شهدا، از صبر و پایداری خانواده های معظم شهدا تجلیل کردند.


بنابر این گزارش، در پیام آیت الله مجتهد شبستری و دکتر جبارزاده آمده است: 22 اسفند ماه، سالروز صدور فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و نام گذاری این روز به عنوان روز بزرگداشت شهدا، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.


در ادامه این پیام آمده است: شهید و شهادت زیباترین، بالنده ترین و نغزترین واژه ها در فرهنگ اسلامی و تداعی گر ایثار و از خود گذشتگی شهیدان سرافراز در دفاع از اسلام و انقلاب می باشد. مقام معظم رهبری همواره بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرده و می فرمایند: یاد شهیدان نباید از ذ هنیت ها خارج شود و به عنوان یک فرهنگ باید در جامعه ما نهادینه گردد و به نسل های آینده منتقل شود.


همچنین در پیام نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان شده است: شهیدان با الهام از مولا و مقتدای خود حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و با نثار گرانبهاترین متاع خویش به درگاه معبود، چه زیبا و عاشقانه دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده و چه سربلند از امتحان الهی بیرون آمدند؛ بدون تردید امنیت، رفاه، پیشرفت و توسعه کنونی ایران اسلامی، مرهون خون های پاک و مقدس این عزیزان است./935/102/ب3

ارسال نظرات