۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۳۲۲۱۱۵
نماینده پارلمان لبنان:

برخی حکومت‎های عربی درصدد نابودی سازمان‎های صهیونیسم ستیز هستند

خبرگزاری رسا ـ یکی از نمایندگان پارلمان لبنان تأکید کرد که برخی حکومت‎های عربی درصدد نابود کردن سازمان‎هایی هستند که به مقاومت در برابر صهیونیست ها می‎پردازند.
کامل الرفاعي نماينده پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست همبستگی با مقاومت اسلامی با حضور نمایندگان پارلمان، روحانیان و شخصیت های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی در بعلبک لبنان برگزار شد.

 

کامل الرفاعی از نمایندگان عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در این نشست گفت: فشار و اتهام زنی علیه حزب الله به دلیل دشمنی و ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی صورت می گیرد و برخی حکومت های عربی درصدد نابود کردن سازمان هایی هستند که به مقاومت در برابر صهیونیست ها می پردازند.

 

وی افزود: هیچ کس نمی تواند نسبت به عربیت سید حسن نصرالله شک و تردید کند و وی قریش جهان عرب به شمار می آید. ما شاگردان خط مقاومتی هستیم که نه تنها از لبنان بلکه از مساله مادر که فلسطین است، حمایت می کند.

 

در پایان این نشست بیانیه ای به شرح ذیل صادر شد:
شهر بعلبک در کنار مقاومت اسلامی که در سال 2000 و 2006 به پیروزی رسیده و هم اکنون در برابر داعش و جبهه النصره و القاعده که چهره جدید صهیونیست هاست، ایستاده است، قرار گرفته و از همه آزادگان در لبنان می خواهیم فریاد حمایت از مقاومت را سر دهند تا لبنان همچنان به دژی نفوذناپذیر و یکپارچه باقی بماند. نسبت به همه کسانی که در حال بازی فتنه مذهبی هستند نیز ابراز تاسف می کنیم.

 

خبر دیگر اینکه، انجمن جمعیت و شخصیت های اسلامی نیز با تبریک انتخاب شیخ محمد احمد عساف به عنوان رییس شورای دادگاه عالی شرعی سنی، نسبت به درج نام حزب الله در لیست گروه های تروریستی از سوی برخی کشورهای عربی واکنش نشان داد.

 

این انجمن تأکید کرد: تصمیم شورای وزیران خارجه کشورهای عربی در تروریستی خواندن حزب الله محکوم است و از عکس العمل جبران باسیل وزیر خارجه لبنان و ابراهیم الجعفری وزیر خارجه عراق در قبال این مساله تقدیر می کنیم./980/ب902/د

ارسال نظرات