۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۳۲۲۱۹۹

سریال «شهید تجلایی» در تبریز تولید می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی از تصویب بودجه برای تولید سریال سردار شهید تجلایی از سوی شورای اسلامی شهر تبریز خبر داد.
علي تجلايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سیدمحسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، امروز در مراسم رونمایی از پروژه‌های اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری و تجلیل از خبرنگاران در فرهنگسرای الغدیر تبریز، اظهار داشت: بودجه ناچیز رسانه ملی قابل مقایسه با بودجه شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان نیست.

 


وی با بیان این‌که خبرنگاران و رسانه ها در برابر تهاجم فرهنگی شبکه های ماهواره ای کار سختی پیش رو دارند، خاطرنشان کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای بودجه‌های کلانی را برای تخریب فرهنگ و سبک زندگی اسلامی ایرانی هزینه می کنند و این کار رسانه ها و خبرنگاران را سخت تر می کند.

 


مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی افزود: یکی از شبکه های ماهواره ای، پروژه نفوذ را در ایران دنبال می کند و با تولید سریال های ایرانی، سعی در تغییر سبک زندگی اسلامی ایرانی دارد، از این رو نباید نشست و تلاش دشمنان برای تخریب باورهای دینی مردم را نظاره‌گر بود.

 


لطیفی همچنین از تصویب بودجه برای تولید سریال فاخر شهید سردار تجلایی خبر داد و گفت: شورای اسلامی کلانشهر تبریز بودجه تولید سریال شهید سردار تجلایی را تصویب کرده که این نشان می دهد؛ شهرداری و شورای اسلامی در کنار فعالیت های عمرانی، به مساله فرهنگ نیز توجه دارند.

 


مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری با بیان اینکه شهر سالم با شهروند سالم امکان پذیر است، اظهار داشت: رسانه‌ها و مطبوعات در کنار مسؤولان برای عمران و آبادانی تلاش می کنند که در کنار بیان زیبایی‌‌ ها و تلاش‌های مسؤولان، نقدهای سازنده را نیز منعکس می کنند.

 


همچنین محمدصادق پورمهدی، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، در سخنانی رسانه ها و خبرنگاران را چشم بینای مسؤولان دانست و اظهار داشت: هر قدر فضا را برای فعالیت اهالی رسانه و خبرنگاران بازتر کنیم موجب بهبود عملکرد مسؤولان می‌ شود و مدیران می دانند که دائم رصد می شوند و هر کاری دلشان خواست انجام نمی دهند.

 


پورمهدی با بیان این‌که اگر کنترل، نقد و رصد رسانه‌ها به نحوه صحیحی انجام پذیرد در کاهش میزان فساد اداری و مالی موثر خواهد بود، تصریح کرد: نگاه جدیدی در شهرداری تبریز در 2 سال گذشته حاکم شده که با تمام وجود در حوزه مدیریت شهری ورود یافته و تکالیف خود را انجام داده‌ است.

 


معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: استان آذربایجان شرقی در بحث شاخص‌ های توسعه وضعیت چندان مناسبی ندارد که یکی از دلایل آن مربوط به خود ما است و ما اگر وحدت و اتحاد خود را در چارچوب وظایف اداری حفظ کنیم می‌توانیم استان را در رسیدن به توسعه یاری کنیم./935/202/ب1

ارسال نظرات