۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۳۲۲۴۲۱
امام جمعه هندیجان:

انقلابی بودن حوزه ها به معنی تبعیت از آرمان های امام راحل است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه هندیجان با اشاره به بحث انقلاب زدایی در حوزه ها، گفت: انقلابی بودن به معنی تبعیت از آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) است.
امام خميني

حجت الاسلام علی شمیل پور، امام جمعه هندیجان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» که از سوی رهبر معظم انقلاب بیان شد، خاطرنشان کرد: دولتمردان متأسفانه در زمینه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب کوتاهی کرده آنها را محقق نساختند.

 

امام جمعه هندیجان افزود: جایگاه نماز جمعه و نهاد رهبری به عنوان قرارگاه فرهنگی تا حد امکان و توانایی در راستای تحقق اسن شعار تلاش کرده و تا حدودی راضی هستیم و امیدواریم این شعار در سال های آینده عملی شود.

 

حجت الاسلام شمیل پور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که شعار سال 94 انقضا نداشته و مختص این سال نیست، اظهارداشت: همدلی و همزبانی دولت و ملت باید حفظ و استمرار دادن به این همدلی و همزبانی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

 

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث انقلاب زدایی در حوزه های علمیه که از سوی رهبر معظم انقلاب بیان شد، ابراز داشت: انقلابی بودن به این معنی است که باید افزون بر تبعیت از آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل(ره)، حفظ اهداف امام خمینی(ره) و مردم، باید در عمل و گفتار و منش این آرمان ها استمرار داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: انقلابی بودن به این معنی است که رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و خواسته های امام خمینی(ره) محقق و همیشه استمرار داشته باشد./9456/303/ب2

ارسال نظرات