۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۳۲۲۹۸۰
معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه:

12 فروردین برگ زرینی از افتخارات انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه 12 فروردین را حاصل اتحاد مردم دانست و گفت: 12 فروردین برگ زرینی از افتخارات انقلاب اسلامی است.
12 فروردين

حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: بنیانگذار انقلاب اسلامی در برابر عداوت و کارشکنی های دشمن ایستادگی کرد و حاصل خون شهدا و مدیریت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را رقم زد.


معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: امام خمینی (ره) روحانی مبارز و مجاهد، بسترهای شکل گیری انقلاب اسلامی را فراهم کرد و دست دشمنان را از میهن اسلامی ساقط کرد.


این مسؤول گفت: 12 فروردین برگ زرینی از افتخارات انقلاب اسلامی است که دشمنان و بیگانگان را به حاشیه کشاند و آثار فراوانی برای ایران اسلامی به ثمر رساند.


وی در ادامه افزود: خوشبختانه امواج عظیم و با برکت انقلاب اسلامی به تمام جهان مخابره شد و اکنون شاهد تأثیر پذیری کشورهای اسلامی از انقلاب اسلامی هستیم و روز به روز به تعداد شیعیان جهان افزوده می شود.


حجت الاسلام محمدی فر ابراز داشت: انقلاب اسلامی به برکت شهدا، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب یک تنه در برابر دشمنان غربی و شرقی ایستادگی کرد و حتی تحریم های ظالمانه نیز نتوانست انقلاب را از پا درآورد.


معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه تأکید کرد: غرب و شرق در برابر تشعشعات انقلاب اسلامی دچار واهمه و وحشت شده و برای ادامه زندگی و بقای خود دست به شکنجه و قتل عام مسلمانان و شیعیان می زنند.


وی علت موفقیت انقلاب اسلامی را پیروی از قرآن کریم و انبیاء الهی دانست و تأکید کرد: قرار گرفتن در زیر چتر خاندان امامت و نبوت سبب انقلاب اسلامی پس از 37 سال افزون بر حفظ اقتدار و عظمت خود حامی کشورهای مسلمان و آزاده شود.


حجت الاسلام محمدی فر در پایان تأکید کرد: بصیرت افزایی در جهت دشمن شناسی با استفاده از مدیریت رهبر فرزانه، دشمنان داخلی و خارجی را به سوی اضمحلال نزدیک خواهد کرد./857/302/ب1

ارسال نظرات