۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۳۲۳۰۵۶
20 فروردین ماه؛

آخرین مهلت مسابقه کتابخوانی «بهار در بهار»

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ایام نوروز مسابقه کتابخوانی «بهار در بهار» مشتمل بر سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
بهار در بهار

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، رهبر معظم انقلاب در آغازین روز نوروز و با حضور در معنوی‌ترین نقطه این سرزمین، حیاتی‌ترین مسائل کشور را بیان می‌فرمایند و بی‌تردید انتخاب آستان ملائک پاسبان رضوی برای بیان کلیدی‌ترین نکات پیشرفت کشور در تمامی عرصه‌ها، برای آحاد جامعه و تک تک دولتمردان جمهوری اسلامی ایران می‌تواند حامل پیامی مهم باشد.

به همین منظور مسابقه فرهنگی با عنوان «بهار در بهار» با هدف سرلوحه قرار دادن پیام‌های روشن و بنیادین رهبر انقلاب اسلامی طراحی شده است.

این مسابقه که از متن کتاب «بهار در بهار» تهیه شده است، علاوه بر پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به مناسبت آغاز سال 95، مروری بر بخش‌های محوری سخنرانی‌های نوروزی ایشان در 26 سال گذشته در حرم مطهر، روایات معصومان علیهم السلام و دیدگاه‌های علمای عظام در باب آیین ولایتمداری را در بر می‌گیرد.

این مسابقه فرهنگی ویژه عموم زائران حرم مطهر رضوی در گروه سنی 12 سال به بالا تهیه و تنظیم شده است و علاقمندان می توانند برای شرکت در این مسابقه با مطالعه متن کتاب به سوالات مسابقه پاسخ دهند.

آخرین مهلت شرکت در این مسابقه فرهنگی 20 فروردین سال 95 است و علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه با مراجعه به پورتال آستان قدس رضوی به نشانی aqr.ir فایل کتاب را دانلود و سپس با ارسال پاسخ به سامانه پیامکی 3000802222 یا صندوق‌های مخصوص مستقر در کیوسک‌های راهنمای زائر در این مسابقه کتابخوانی شرکت کنند.

لازم به ذکر است، نتیجه مسابقه از طریق سامانه پیامکی به اطلاع برگزیدگان می رسد./1308/د102/ق

منبع: روابط عمومی آستان قدس رضوی

ارسال نظرات