۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۳۲۳۲۷۷
آیت الله طبرسی:

سبک شمردن موضوع اقتصاد مقاومتی خیانت به کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که نباید کشور را در حوزه اقتصادی با نگاه به غرب اداره کنیم، گفت: کشور باید با نگاه به ظرفیت های داخلی اداره شود تا بتوانیم در برابر هجمه های اقتصادی غرب مقاومت کنیم.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مدیر کل صداسیما و جمعی دیگر از مدیران استان با تبریک فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت، فصل بهار را فرصتی برای تحول درونی در انسان دانست و گفت: باید در سال جدید ضمن جبران گذشته در جهت تحول ظاهری و درونی گام برداریم.

 

وی در ادامه سخنان خود به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره کرد و افزود: در سال جدید همه بخش های کشور باید برای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری هم گام و هم صدا شوند.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با محوریت اقتصاد نشان دهنده نگرانی و عدم رضایت ایشان از وضعیت اقتصادی کشور است، تصریح کرد: همه مسؤولان و مدیران بخش های مختلف کشور باید با وحدت و همدلی و بسیج همگانی تلاش کنند تا دغدغه های معظم له کاهش یابد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که مسؤولان کشور باید به اهمیت مسأله اقتصاد بیشتر توجه کنند، تصریح کرد: اجرای صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی و تحقق رهنمودهای رهبری در سال جدید نیازمند یک عزم ملی و بسیج همگانی در همه بخش های مختلف کشور است.

 

آیت الله طبرسی با تأکید براین که سبک شمردن موضوع اقتصاد مقاومتی خیانت بزرگی به کشور است، گفت: باید با تشکیل کارگروه های تخصصی در دولت، مجلس و دیگر بخش های کشور در جهت اجرای صحیح و دقیق این موضوع اقدام شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ملت ایران در اسفند ماه سال گذشته با حضور حماسی خود در انتخابات هفتم اسفند ماه بار دیگر اعتقاد عمیق خود به انقلاب و نظام را به دنیا ثابت کردند، افزود: مردم کشورمان با خلق حماسه ای بزرگ پاسخ محکمی به توطئه های دشمنان داخلی و خارجی دادند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که انتخابات سال 94 بسیار حساس و با اهمیت بود، ادامه داد: اما مردم کشورمان با درک عمیق از حساسیت موضوع با اعتقاد قلبی پای صندوق های رأی حاضر شدند و حمایت و پشتیبانی خود از انقلاب و نظام را اثبات کردند.

 

امام جمعه ساری با بیان این که در سال جدید نیز باید همه بخش های کشور همچون گذشته با برنامه ریزی صحیح بر محور اقتصاد مقاومتی حرکت کنند، تصریح کرد: کشور در سال جدید نیازمند حرکتی هدفمند در حوزه اقتصاد است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مقام معظم رهبری از اقدامات صورت گرفته در حوزه اقتصاد مقاومتی رضایت ندارند، ادامه داد: متأسفانه عده ای در کشور تنها به شعارگرایی عادت کرده اند که باید در سال جدید این گونه مسائل حذف شود و به جای آن شاهد اقدام و عمل در حوزه مسائل اقتصادی باشیم.

 

آیت الله طبرسی پیشرفت های به دست آمده در بخش های مختلف کشور را مرهون تلاش های جوانان ایرانی دانست و با بیان این که امروز نیز بزرگ‌ترین پشتوانه کشورمان توان نیروهای جوان داخلی است، افزود: دولت باید از این ظرفیت های بالقوه به خوبی استفاده کند تا شاهد رونق و رشد کشور در بخش اقتصادی باشیم.

 

امام جمعه ساری با بیان این که نباید کشور را در حوزه اقتصادی با نگاه به غرب اداره کنیم، تصریح کرد: کشور باید با نگاه به ظرفیت های داخلی اداره شود تا بتوانیم در برابر هجمه های اقتصادی غرب مقاومت کنیم./950/202/ب1

ارسال نظرات