۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۳۲۳۲۸۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

اقدام و عمل به معنای کنار گذاشتن شعار و وعده های بی پشتوانه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر مسأله اقدام و عمل، گفت: این تأکید به معنای کنار گذاشتن شعار و وعده های بی پشتوانه است.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع مسؤولان این شهرستان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، گفت: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی سال و همچنین سخنرانی های اخیر مسیر دولت را در سال جدید کاملاً مشخص کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به شکست متعدد دشمنان در سه دهه اخیر، افزود: امروز همه توان و سرمایه گذاری دشمنان انقلاب در عرصه اقتصادی متمرکز شده و تلاش می کنند با تشدید تحریم ها خواسته های نامشروع خود را بر ملت ایران تحمیل کنند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که ملت ایران زیر بار هیچ حرف زور و به دور از منافع ملی خود نخواهد رفت، تصریح کرد: این مردم بیش از سه دهه است که راه خود را پیدا کرده و تنها در مسیری که رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم می کنند حرکت خواهند کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که مسؤولان و مدیران اجرایی کشور در سال های اخیر موضوع اقتصاد مقاومتی را سبک شمرده و در اجرایی کردن آن تعلل کردند، افزود: مقام معظم رهبری با ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی بخش های مختلف کشور به ویژه دولت را مکلف کردند در جهت اجرای آن گام بردارند، اما متأسفانه در این مدت اقدام عملی خاصی در مسؤولان کشور دیده نشد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که افزون بر دولت، مجلس، مردم و دیگر بخش های اقتصادی کشور وظیفه دارند در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی گام بردارند، گفت: اگر همه بخش های کشور برای تحقق موضوع اقتصاد مقاومتی بسیج شوند به حتم مشکلات اقتصادی کشور مرتفع خواهد شد.

 

امام جمعه قائمشهر، حمایت از تولید داخل و نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را یکی از راه های مهم تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و خاطرنشان کرد: بخش های فرهنگی کشور به ویژه رسانه ها باید در گسترش فرهنگ استفاده از تولید داخل بیشتر تلاش کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که اگر برنامه های اقتصادی کشور بر محور اقتصاد مقاومتی طرح ریزی شود به حتم مردم طعم اقتصاد سالم و اثرگذار را خواهند چشید، گفت: متأسفانه امروز شاهد یک اقتصاد ناسالم و بیمار در کشور هستیم که باید در جهت ترمیم آن سیاست های مورد نظر مقام معظم رهبری اجرایی شود.

 

وی با بیان این که اقتصاد مقاومتی به معنای فعال کردن تولیدات داخلی، تقویت فرصت اشتغال و جلوگیری از واردات کالاهای غیرضروری و اهمیت دادن به محصولات داخلی و در نتیجه جلوگیری از خروج ارز است، گفت: اقتصاد مقاومتی بستری را برای زندگی با عزت، عظمت و اقتدار و بدون وابستگی فراهم خواهد کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که باید تلاش کنیم که همواره روی پای خود بایستیم و برای کوچک ترین وسیله وابسته به بیرون نباشیم، افزود: قطع وابستگی و استقلال مهم ترین شعار انقلاب اسلامی بود که امروز نیز باید در همین محور حرکت کنیم.

 

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر مسأله اقدام و عمل، گفت: این تأکید به معنای کنار گذاشتن شعار و وعده های بی پشتوانه است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: عمل انسان می‌تواند حلال همه مشکلات باشد و نباید تنها به حرف‌زدن اکتفا کرد، باید در سایه مدیریت جهادی عوامل نفوذی دشمن را رصد کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این‌که اقتصاد مقاومتی تنها بر دوش دولت نیست، تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی دولت باید پیش‌گام شود و با برنامه‌ریزی دقیق و مدون ملت را راهنمایی کند و برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی همه ارگان‌های دولتی، چه ملت و دولت باید پای کار باشند./950/202/ب1

ارسال نظرات