۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۳۲۳۴۹۳
نماینده تولیت آستان مقدس حسینی:

مرجعیت رمز ایستادگی در برابر تروریسم است

خبرگزاری رسا ـ معاون تولیت آستان مقدس حسینی تأکید کرد که تمسک به اهل بیت (ع) و پیروی از مرجعیت از عوامل نابودی جریان‎های تروریستی و تکفیری است.
سيد افضل الشامي، معاون دبيرکل آستان مقدس حسيني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سید افضل الشامی، معاون تولیت آستان مقدس حسینی شب گذشته در مراسم اختتامیه برنامه نسیم کربلاء که از سوی آستان مقدس حسینی و با مشارکت اداره اماکن مقدس عراق در شهر اسلام آباد پاکستان برگزار شد، به جایگاه مرجعیت در این کشور اشاره کرد و گفت: پیروی و اطاعت از مرجعیت عالی عراق یکی از دلایل مصونیت و محافظت از این کشور در برابر هجمه سنگین جریان‎های تروریستی است.


وی تمسک به حضرت آیت الله سیستانی و پیروی از دستورات وی را واجب دانست و افزود: مردم عراق در پیروی از مرجعیت به شعائر حسینی و اماکن مقدس عراق تمسک کرده‎اند و از خود در برابر دشمنان محافظت می کنند.


معاون تولیت آستان مقدس حسینی در ادامه به پیروزی‎های اخیر مجاهدان در مبارزه با تروریسم اشاره کرد و گفت: نیروهای مخلص عراقی در مدت اخیر به پیروزی‎های شیرینی دست یافتند و به زودی عراق را از لوث تروریسم پاکسازی می کنند.


وی خاطرنشان کرد: از دولت پاکستان و مردمش به علت تمسک به سیره اهل بیت (ع) و پیروی مطلق از این خاندان مطهر بسیار سپاسگذارم.


گفتنی است که مراسم نسیم کربلاء به مدت یک هفته از سوی آستان مقدس حسینی و با مشارکت اداره اماکن مقدس عراق در شهر اسلام آباد پاکستان و با حضور فعال آستان مقدس علوی و کاظمی برگزار شد./994/ب902/د

ارسال نظرات