۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۳۲۳۵۷۸
مدیر روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان خبر داد؛

صعود طلاب کوهنورد قمی برای نخستین بار در سال 95 به بام استان قم

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان گفت: طلاب کوهنورد استان قم در نخستین برنامه کوهنوردی خود، به بام استان قم به ارتفاع 3200 متر صعود می‏کنند.
صعود طلاب به قله برف انبار قم

عمار ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به نخستین صعود طلاب کوهنورد قمی در سال 95 اشاره کرد و گفت: طلاب کوهنورد استان قم در سال جاری نخستین صعود خود را با فتح بام استان قم انجام می‏دهند.

 

مدیر روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان اظهار داشت: طلاب کوهنورد استان قم در روز جمعه 20 فروردین، به قله 3200 متری برف انبار استان قم صعود می‏کنند.

 

وی ادامه داد: ساعت حرکت از قم 5 بامداد و از پردیسان 5:30 بامداد است و پس از فتح قله، در ساعت 13 به سمت قم بازخواهیم گشت.

 

ابراهیمی به وسایل مورد نیاز اشاره کرد و گفت: کوهنوردان باید کوله پشتی، کفش کوهنوردی، لباس مناسب، یک وعده غذایی و آب کافی به همراه داشته باشند.

 

مدیر روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان افزود: هزینه این برنامه 18 هزار تومان و برای اعضای موسسه 15 هزار تومان برآورد شده است.

 

وی درباره شیوه نام نویسی علاقه مندان در برنامه‏های این مؤسسه اظهار داشت: علاقه‏مندان می‏توانند برای نام‏نویسی در این برنامه با شماره 09192533295 «ابراهیمی» تماس بگیرند.

 

ابراهیمی در پایان تأکید کرد: داشتن کارت بیمه ورزشی برای تمامی شرکت کنندگان الزامی بوده و مهلت نام‏نویسی تا چهارشنبه 18 فرودین است./840/303/ب2

ارسال نظرات