۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۳۲۳۶۴۲
قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید:

بنیاد شهید خدمتگزار 3 میلیون و 250 هزار نفر است

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمتگزار 3 میلیون و 250 هزار نفر است، گفت: سال 94 سالی بسیار سخت از حیث تأمین منابع و بودجه بود.
حسني

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله حسنی در همایش هفته گرامیداشت مقام زن که در مرکز همایش‌های ایثار مشهد مقدس برگزار شد، در جمع مادران و همسران شهدای تحت پوشش بنیاد منطقه دو این شهر با ابراز خرسندی از حضور در جمع طلایه داران و اسوه‌های صبر و استقامت، تصریح کرد: فاصله 23 روز میان ولادت حضرت زهرا(س) تا ولادت حضرت علی(ع) را باید به بهترین نحو گرامی داشت چرا که فاصله این دو روز به نام دو یار تاریخ اسلام نام گرفته است که برای همه ما مسلمانان ارزشمند است.

 

وی افزود: هر لحظه از زندگی حضرت زهرا(س) درس آزادگی، صبر و مقاومت را به ما می‌آموزد.

 

حجت الاسلام حسنی خاطرنشان کرد: ما هرآنچه را که داریم از جمله مرام، مکتب، اعتقادات و کلام خداوند را از ائمه طاهرین داریم، اگر آنان نبودند بی شک در مبانی اعتقادی‌مان مشکل به وجود می‌آمد و با وجود همین ارزش‌ها است که امروز ما مدعی اسلام ناب هستیم.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: امروز هم‌سنگران فرزندان و همسران شما از ایران اسلامی دفاع می‌کنند تا گزندی به این گوهر ناب که اطراف آن را جنگ احاطه کرده است، نرسد.

 

وی با اشاره به سختی‌ها و مشکلات مادران و همسران شهدا بیان کرد: یک عمر بی فرزندی و بی همسری بسیار سخت است، بدون شک صبر و استقامت مادران و همسران شهدا در طول دوران زندگی‌شان شایسته تقدیر است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسنی بیان کرد: فرزندان و همسران شما با لبخند پا به میدان نبرد گذاشتند و با لبخند نیز عروج کردند و قیامت و بهشت را با لبخندی بر لب رویت کردند.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مادران و همسران شهدا به‌عنوان بزرگ‌ترین و مقاوم‌ترین افراد لشکر صبر و استقامت بر اعتقادات شهدایشان راسخ و استوار هستند.

 

وی فعالیت‌ها و خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران در قبال خاندان شهدا و ایثارگران را شبنمی در برابر اقیانوسی از بزرگی و عظمت دانست و اظهار داشت: در ملاقات حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، نکات و موضوعات بسیاری مطرح شد که مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان در موضوعاتی از جمله خدمت مناسب به جامعه شاهد و ایثارگر مشاهده کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسنی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمتگزار 3 میلیون و 250 هزار نفر در ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: سال 94 سالی بسیار سخت از حیث تأمین منابع و بودجه بود به شکلی که با وجود قیمت کم نفت، دولت با همت والای رئیس جمهور محترم تمام مشکلات این نهاد را برطرف کرد.

 

وی گفت: امروز آنچه که باید بر ما حاکم باشد حفظ ارزش‌های خانواده‌های شاهد و ایثارگر است، اگر امروز یک فرزند شهید از هر نظر کوچک‌ترین خدشه‌ای داشته باشد دیگر جبران پذیر نیست، خاندان شهدا اهل بیت انقلاب هستند.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خوشبختانه ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور به بهترین نحو خدمتگزار جامعه شاهد و ایثارگر هستند و با همین وجود امیدوار هستیم با فعالیت درخور خانواده‌های شاهد و ایثارگر باز هم خدمتگزار شایسته‌ای برای این خاندان معزز باشیم./1330/102/ب2

 

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

ارسال نظرات