۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۳۲۳۷۴۱
استاد حوزه و دانشگاه:

اقتصاد مقاومتی با اعتقاد و تکیه بر ظرفیت داخلی میسر می شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که تحقق اقتصاد مقاومتی با اعتقاد و تکیه بر ظرفیت داخلی میسر می شود، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه پیشرفت و توسعه روزافزون نظام اسلامی را فراهم کرده و اثرگذاری بسیاری برای رفع مشکلات دارد.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه صبح امروز در دیدار جمعی از مدیران آمل با بیان این که ضرورت دارد رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی را سرلوحه امور خود قرار دهیم، گفت: تحقق مطالبات ارزشمند ولایت فقیه برکات و دستاوردهای ارزشمندی برای نظام اسلامی دارد.


امام جمعه دابو و دشت سر خاطرنشان کرد: نظام استکباری متکی به زورگویی در مسیر اقتصاد، سیاست، فرهنگ و امور نظامی است که در راستای تحقق اهداف خود از هیچ تلاشی صرف نظر نمی کند.


وی با بیان این که دشمنان دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی در همه ابعاد هستند، افزود: دشمنان از طریق گفتمان و مبادلات اقتصادی، تحریم و تهدید نظامی و هر راه دیگری می خواهند به ما ضربه زنند که باید مراقبت شایسته ای صورت دهیم.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: نیاز است دولتمردان در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم کوشا بوده و برای بیکاری، اقتصاد و ازدواج مردم کاری صورت دهند.


حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که تحقق اقتصاد مقاومتی با اعتقاد و تکیه بر ظرفیت داخلی میسر می شود، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه پیشرفت و توسعه روزافزون نظام اسلامی را فراهم کرده و اثرگذاری بسیاری برای رفع مشکلات دارد.


امام جمعه دابو و دشت سر خاطرنشان کرد: نباید به غرب امید داشته باشیم و نیاز است رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی را سرلوحه امور خود قرار دهیم تا با اتکا به سرمایه های داخلی زمینه ساز اقتدار و تعالی نظام اسلامی شویم.


وی ادامه داد: همواره باید اقتدا به ولی فقیه داشته و اقدامات خود را براساس منویات و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری قرار دهیم که امری مهم و اساسی است.


حجت الاسلام تقی زاده خاطرنشان کرد: نباید بگوییم روزگار دنیای فردای ما دنیای مذاکره است بلکه باید مذاکره و موشک را داشته باشیم و با توجه به این که دشمنان خود را مجهز کردند ما نیز باید زمینه تقویت نظام اسلامی را صورت دهیم.


استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: دشمنان می خواهند نظامی اسلامی پیشرفت علمی، هسته ای و نظامی نداشته باشد که ضرورت دارد بدانیم تا تفکر انقلابی گری وجود دارد مبارزه، تهدید و تحریم است و ما هم شعار هیهات منا الذله را بر زبان ها جاری می کنیم.


وی با بیان این که بسیاری از کشورها نمی خواهند نظام اسلامی چنین اقتداری داشته باشد، گفت: این عزت و عظمت خود را مدیون امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر هستیم که باید قدردان این تلاش های ارزشمند باشیم.


استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که شهدا رفتند و ما باید ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم، افزود: شهدا برای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی در بیرون از مرز پر عزت ایران اسلامی تلاش های والایی صورت دادند که باید سیره نورانی این بزرگواران را به نحوی شایسته برای خود اجرایی کنیم./1314/202/ب1

ارسال نظرات