۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۳۲۳۹۸۲
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

بی نیازی از دشمن وسوسه حب دنیا را از بین می‌برد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: اقتصاد مقاومتی بیش از آنکه برای ما فایده داشته باشد با قیام امام زمان(عج) پیوند دارد چرا که بی نیازی از دشمن وسوسه حب دنیا را از بین می‌برد.
حجت‌الاسلام طائب، خطيب برجسته کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار، شب گذشته در مراسم عطر عاشقی که در امام‌زاده ابوالحسن(ع) شهرری برگزار شد، گفت: امام محمد باقر(ع) پایه گذار انقلاب فرهنگی بود.

 

وی بهترین هدیه این عالم را، مورد رحمت الهی قرار گرفتن انسان دانست و تاکید کرد: جلب رحمت الهی برای انسان کار آسانی نیست بلکه توفیقی است که از جانب خداوند به انسان عطا می‌شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) مورد رحمت خداوند بود، اظهار داشت: اگر انسان مورد رحمت الهی قرار گیرد برنده این عالم است و امام صادق(ع) فرمودند خداوند رحمت کند کسی را که امر ما اهل بیت(ع) را احیاء می‌کند؛ دعای امام صادق(ع) همان رحمت الهی است که از جانب خداوند در حق مومنان مستجاب می‌شود.

 

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار در خصوص چگونگی احیای امر اهل بیت(ع)، گفت: امام زمان(عج) حجت و نور خدا برروی زمین است به همین دلیل دشمنان درصدد خاموش کردن این نور هستند و شرکت مردم در مراسم‌ها و برنامه‌های اهل بیت(ع) در اصل احیاء نمودن یاد و امر آنان است چرا که سخنان اهل بیت(ع) در این مراسم‌ها ساری و جاری است.

 

وی افزود: روایت است اگر عده‌ای در کنار هم جمع شوند و سخنان اهل بیت(ع) را بیان کنند آنان به ما اهل بیت(ع) حیات بخشیده‌اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب ابراز کرد: حرمت اهل بیت(ع) از امیرمومنان علی(ع) و حضرت زهرا(س) تا به امروز همگی در وجود مبارک امام عصر(عج) جمع شده است به همین دلیل امروز صهیونیسم جنایتکار و گروه تکفیری داعش درصدد خاموش و نابود کردن این نور و رحمت الهی هستند.

 

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار ادامه داد: امنیت امروز کشور ثمره ایثار و جانفشانی شهدایی است که در دفاع از حرمین شریفین و مبارزه با گروه تکفیری داعش در سوریه و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

 

وی با اشاره به مظلومیت امام زمان(عج)، گفت: اهل کوفه برای امام حسین(ع) نامه نوشتند و از ایشان یاری خواستند اما به دلیل حب دنیا با بدعهدی امام حسین(ع) را تنها گذاشتند به همین سبب امروز لازم است ما حب دنیا را از وجود خود دور کنیم تا خداوند زمان فرج را محقق کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب در پایان خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی بیش از آنکه برای ما فایده داشته باشد با قیام امام زمان(عج) پیوند دارد چرا که بی نیازی از دشمن وسوسه حب دنیا را از بین می‌برد./813/202/ب3

ارسال نظرات